וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS1: טרגדיה כבר ביום הראשון

ירון אדרי

3.1.2010 / 13:46

אחד מכלי הרכב המשתתפים במירוץ פגע בצופה שעמדה במקום האסור לכניסה. את נצחון הסטייג' רושם רומא מב.מ.וו

מהדורת 2010 של הדקאר ניצלה את היום הראשון בשנה האזרחית החדשה לתצוגה מרהיבה של המתחרים וכלי רכבם במרכז העיר בואנוס איירס, אליה הגיעו מאות אלפי ארגנטינים נלהבים חובבי ספורט מוטורי. משם המשיכו המתחרים לעיר קולון, נקודת המפגש ממנה יצאו לסטייג' הראשון שקצהו השני נמצא 684 ק"מ מערבה בעיר קורדובה.

את הסטייג' הראשון מנצח נאני רומא, נהג קבוצת ב.מ.וו המחזיק באמתחתו נצחון בדקאר כאופנוען. רומא מסיים את הקטע המדוד שאורכו 199 ק"מ בזמן של 02:11.15 שעות. הנצחון מגיע למרות חשש לתקלת מנוע, שהתגלתה בסוף כתקלה אלקטרונית שלא השפיעה על המכונית. הפייבוריט לנצחון קרלוס סיינז (פולקסווגן) סיים שני בפער של 02.07 דקות ואחריו אלוף הדקאר 2007 סטפן פטרהאנסל שכמו רומא, גם הוא עבר ממיצובישי שפרשה לב.מ.וו.

אולם, על הסטייג' הרגוע יחסית העיבה תאונה קשה. נהג המירוץ מירקו שולטיס סטה ממסלולו בק"מ ה-75 לסטייג' ופגע במספר צופים שהתגודדו בשטח שהוגדר מראש כאסור לכניסה. בתאונה נהרגה סוניה נטליה גז'ארדו, שעמדה במקום אליו סטתה המכונית יחד עם צופים נוספים שנפצעו באורח קל.

הסטייג' השני יוביל היום את המתחרים מקורדובה לכיוון צפון מערב היישר אל לה-ריוחה, מרחק של 687 ק"מ מהם 355 מדודים בזמן. אופיו של הסטייג' קל יחסית, וללא מכשולי עבירות שיכבידו על המתחרים.

צופים מפנים פצועים שנפגעו על ידי רכב בראלי דקאר. רויטרס
העמידה במקום אסור לכניסה עלתה לאחת הצופות בחייה/רויטרס

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully