וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S5 עושה כמו R8

5.1.2010 / 15:34

סדנת 'קוניגסדר' הגרמנית מוכיחה שאפשר לקחת מכונית סלון ספורטיבית ולשפרה מבלי להגזים עם קישוטים. אבל למה לא נגעתם במנוע?

משפחת ה-A5 היא לדעת רבים המעוצבת והאגרסיבית שבחבורת הסלון הגרמנית של קונצרן פולקסווגן. המראה המפוסל והרכון מקנה לה הופעה שרירית ואלגנטית כשרק נורות ה-LED בחזית מסגירות את האפשרות להצטעצע על הטרנד הכי פופולרי שקיים. אז איך יכול טיונר קל דעת לתכנן שדרוג בטוב-טעם ובכל זאת להשאר נאמן למקור?

לסדנת הרכב הגרמנית 'קונסיגדר' (Konigseder) אולי התשובה; אנחנו אומרים אולי, כי על טעם וריח יפול פה דבר. הקיט המוחצן שעוטף את ה-S5 שלהם, לא משדר אופי של סט מוגזם בפריטיו זולת החישוקים המושחרים בקוטר 20 אינטש שלא ממש מתאימים לטעמנו. בכלל, המיקוד של הסדנה מלוכד סביב המעטפת האוווירודינמית בלבד ועל כן הרכיבים הוויזואלים מוצנעים בהתאמה לשדרוג הרך (יחסית) באגף הביצועים.

שחור הוא אופציה (יש גם לבן או כחול עמוק) על גבי המרכב והתוספות המבדילות לעומת ה-S5 הרגילה הן חצאיות הצד והפגושים החדשים. המנוע הוא אותו בסיס – 4.2 ל' V8 המפיק 354 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים בת שישה יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-5 שניות מינוס ועד 250 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית.

פרט לכך, בהיצע ממתין עבורכם סט מתלים משופר או חלופי (ויקר יותר) של חברת H&R שמוריד את האודי בלא פחות משישה ס"מ כלפי הקרקע. עוד על המדף מערכת פליטה מוגדרת שמעניקה למנוע הגרגרן הזה תכונות ווקאליות הגדולות על ה-S5 בכמה מידות. משהו כמו R8 קטנה להבדיל המיקום של המנוע והמחיר. ואם כבר עלות, הסט של קוניגסדר יאלץ אתכם להוסיף עוד כמה עשרות אלפי יורו על התוצר הסדרתי. רק אל תתנו לסאונד לתעתע בכם, זו עדיין לא R8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully