וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS4: גורדון והאמר מנצחים

ירון אדרי

6.1.2010 / 14:47

נצחון מפתיע בסטייג' הרביעי לאמריקני שמקדים בשניה אחת בלבד את פטרהאנסל. קומה מנצח בקטגוריה הדו גלגלית

שנייה אחת בלבד, זה הזמן שנרשם בסטייג' הרביעי של הדקאר בין המנצח רובי גורדון (האמר) למסיים שני סטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו). האמריקני רשם זמן של 1:40.21 שעות ביום שדרש מכל המתחרים לחצות את הרי האנדים במעבר מארגנטינה לצ'ילה. נאסר אל-עטייה (פולקסווגן) מסיים שלישי בהפרש של כשתיים וחצי דקות ודקה נוספת נדרשה לבן קבוצתו קרלוס סיינז.

הסטייג' הרביעי הוזנק שעה חצי מאוחר יותר משתוכנן, כדי לאפשר למתחרים לנוח לאחר הקשיים שנתקלו בהם יום קודם לכן. כתוצאה מכך, קוצר הסטייג' ב-40 ק"מ בדרך לנקודת המנוחה בקופיאפו שבצ'ילה. בתום היום הרביעי ממשיך פטרהאנסל להוביל בדירוג הכללי עם זמן של 10:54.50 שעות, מקדים את סיינז המדורג שני ב-7.36 דקות.

את הקטגוריה הדו גלגלית מנצח בסטייג' הרביעי מארק קומה (KTM), שיום קודם לכן נקנס בתוספת של 22 דקות לזמן הכללי שלו. כתוצאה מהנצחון מצליח הספרדי לטפס מהמקום ה-14 למקום השישי תוך צמצום הפער למוביל סיריל דספרה (KTM) ל-38.50 דקות.

הסטייג' החמישי שיערך היום יוביל את המתחרים אל אנטופגסטה השוכנת על החוף הצ'יליאני הצפוני. אורכו של הסטייג' 670 ק"מ, מהם 483 מדודים בזמן. אופי השטח הררי וכולל מספר טיפוסים לגובה רב של כ-3,000 מטרים.

מירוץ ראלי דקאר 2010. AP
ברוכים הבאים לצ'ילה/AP

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully