וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס נובל למהירות

ירון אדרי

7.1.2010 / 9:30

יוצר הנובל M12 מציג איורים ראשונים למכונית ה'על' הבאה שלו. לאור הצלחות העבר, העתיד בהחלט נראה מבטיח מתמיד

אחת ממכוניות ה'על' היותר מוערכת אם כי פחות מוכרת, היא נובל. למי שלא מכיר נספר כי מדובר במפגש מרתק בין טכנולוגיה עוצמתית לספורטיביות בלתי מתפשרת באופן הורדת הכוח וההתנהגות לאספלט. ולא מדובר בקלישאות, פשוט חפשו סרטונים באינטרנט תחת שמו של הבריטי שיצר אותה, לי נובל (Lee Noble).

רק לאחרונה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב כי אותו נובל, מחפש לעצמו אתגר חדש בדמות מכונית שתשים את דגם ה-M12 המוערך שלו מאחור. הדרך לכך אצל פרפקציוניסט אינה מתפשרת ובעבורה נטש נובל את החברה אותה הקים ואשר נושאת את שמו לטובת בניית חברה ומותג חדשים.

"ה-M12 הצליחה בגדול, אבל הגיע הזמן להתקדם גם במונחים של עיצוב", כך אומר נובל על המכונית החדשה אשר מוצגת לראשונה באיורים. השם שנבחר לחברה החדשה הוא פניקס אוטומוטיב (Fenix), אולם שם לדגם עצמו טרם הוצע. ההיצע לעומת זאת כן נחשף וכולל שתי גרסאות – 480 ו-638 כ"ס ממנוע V8 של ג'נרל מוטורס על משקל מרבי של 1,200 ק"ג. במקרה של הגרסה החזקה, מעריך נובל כי התאוצה ל-160 תהיה בפחות משבע שניות והמהירות המרבית מעל ל-320 קמ"ש.

המכונית שנמצאת כעת בפיתוח, תעלה בעוד כחודש על כבישי דרום אפריקה למבחנים מעשיים תחת מזג אוויר חם כפי שחושף נובל. עוד הוא מציין כי שם תיוצר המכונית, אך הכיול הסופי של כל המערכות ובעיקר אלה הקשורות בהתנהגות, יעשה בבריטניה באותם כבישים בהם כויילה ה-M12. ההשקה הרשמית תיעשה במחצית השנייה של 2010 ובהחלט יש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully