וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CTS מסמנת V

7.1.2010 / 12:27

קדילאק מציגה את ה-CTS-V קופה חמושה במנוע V8 שמייצר 556 כ"ס. אולי זה מה שמבעית את הגרמנים

לפני מספר שבועות חשפה חטיבת היוקרה של GM את ה-CTS קופה, גרסת הפאר והספורט כנגד אודי S5 ודומותיה. כעת היא פונה לקהל מחודד יותר עם השקת גרסת ה'על' לקדילאק המזוותת שגם נחשבת לדורסנית ביותר אי פעם בשורותיה -CTS-V קופה. אם נדמה לכם שזו עוד חלופה שרירית אדישה צפויה לכם הפתעה, הקדילאק הדרמטית אינה מאויימת מאף כיוון ונראית דרוכה מתמיד לכל דו-קרב.

את החזות החיצונית הדגישה קדילאק על ידי שבכה דחוסה, מרושתת וכסופה – כיאה ללוחמת כבישים הזקוקה להזרמת אוויר מוגברת מפתחי יניקה. תוספת כפולה - קוסמטית ודינאמית מאחורה מופיעה בדמותם של שני לועות מפלט עבי-קוטר המקנים לה את האפקט ההרתעתי הנחוץ לכל גרסת קופה. שימו לב גם למכסה המנוע המורם שרומז בקטנה על מגדש העל השוכן בחזית ולא מתיר מקום לספקות לאן שאיפותיה.

תחת המעטה מסתירה ה-CTS-V מנוע שנשלף ישירות משברולט קורבט – LSA V8. הנפח עומד על 6.2 ל' והנתונים הם 556 כ"ס ו-76 קג"מ. למנוע משודכת תיבה אוטומטית מדגם Hydra-Matic 6L90 עם שישה הילוכים ותפעול מגלגל ההגה ואילו עבור חובבי המצמד קיימת אופציה לגיר ידני עם מספר יחסי העברה זהים. יחד עם זאת, בעוד שתיהן מכויילות לביצועים ולעומסים גדולים, רק האוטומטית קיבלה תוכנה חכמה שמעניקה לנהג תחושה קרבית יותר.

כמה מהירה ה-V של קדילאק? ל-100 קמ"ש היא מאיצה ב-3.9 שניות, נתון כמעט שווה בערכיו לכל קורבט אייקונית. מהירותה המרבית נאמדת באיזור ה-300 קמ"ש פלוס כשעל הבלימה מופקד סט בילום משופר תוצרת 'ברמבו' בעל 6 בוכנות ודיסקים מחורצים ענקיים. חלילה שלא תעופו מהכביש, קדילאק השתילה מעל הצמיגים מערכת מתלים מונמכת עם בקר גובה מגנטי (מתופעל מתא הנהג) לשיכוך אדפטיבי על פי בחירה.

את הבכורה לדגם תערוך החברה בתערוכת דטרויט הקרבה שתפתח בעוד מספר ימים. מחיר עדיין לא פורסם, אבל כפי שלימד העבר, לא נדמיין שלאור ההשקעה הטכנולוגית המחיר יהיה נמוך ממתחרותיה. אלינו אגב, היא תגיע בעוד כחודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully