וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי יתחרה בפורמולה 3

ירון אדרי

7.1.2010 / 17:52

אלוף סבב הפורמולה רנו האסייתי חתם לעונת מירוצים אחת בסבב הגרמני. "אני מקווה שבזכות הניסיון נגיע להישגים"

נהג המירוצים הישראלי אלון דאי יתחרה באליפות הפורמולה 3 הגרמנית, כך בהודעה רשמית שמתפרסמת היום. דאי בן ה-18 שהוכתר ב-2009 לאלוף הסבב האסייתי של הפורמולה רנו, יצטרף לקבוצת 'פרפורמנס רייסינג' לאחר שהרשים את נציגיה במבחנים אותם ערך במסלול ולנסיה הספרדי בחודש דצמבר האחרון.

"אני שמח מאוד להתחרות באירופה ובפורמולה 3", כך אומר דאי שאת עונת המירוצים האחרונה שלו העביר בסין. "זו העונה הראשונה שלי בפורמולה 3 ואני מקווה שבזכות הניסיון של הקבוצה נגיע להישגים". בקבוצה גם כן תולים תקוות בכשרון הישראלי הצעיר שעד למירוץ פתיחת העונה בחודש אפריל, עתיד להצטרף לעשרה מבחני נהיגה שיערכו במסלולים שיארחו את הסבב ברחבי גרמניה והולנד.

עלותה של עונת מירוצים אחת בקבוצה אליה מצטרף דאי הינה כ-400 אלף יורו, כך לדברי אביו אברהם. "חלק מהמימון מגיע מהקבוצה וייתכן שפולקסווגן תממן את עלות המנועים", כך הוא אומר לוואלה! רכב. שאר המימון לעונה אמנם נמצא לדבריו, אך הוא עדיין מנסה להשיג נותני חסות נוספים שישפרו את סיכוייו של בנו להתקדם.

עניין נוסף לו עדיין ממתין דאי הוא הכרתו כספורטאי מצטיין על ידי צה"ל לקראת גיוסו בקרוב. ועדה מיוחדת במשרד הספורט שדנה בעניינו אישרה זאת, אולם עדיין דרושה הסכמת הגורמים הצבאיים. ועדה צה"לית שדנה בנושא היום (חמישי) צפויה להודיע למשפחה בקרוב על החלטתה. הכרה בדאי כספורטאי מצטיין תהווה תקדים היות והענף המוטורי עדיין אינו מוגדר כספורט לגיטימי בישראל.

אליפות הפורמולה 3 הגרמנית שתפחת כאמור באפריל, תכלול 18 מירוצים שיתפרסו על פני תשעה סופי שבוע. הצלחה בסבב זה בו מתחרים כ-30 נהגים לבטח תשפר את סיכוייו להתקדם אל עבר חלומו לנהגו בפורמולה 1. אנו בוואלה! רכב נעקוב מקרוב אחר התקדמותו של אלון דאי בשנה הקרובה וכבר כעת מאחלים לו הצלחה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully