וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS6: פטרהאנסל חוזר לעצמו

ירון אדרי

8.1.2010 / 11:48

אחרי שהתדרדר הרחק לאחור, שוב מוכיח פטרהאנסל למה הוא נהג הדקאר הטוב מכולם עם עוד נצחון. רוכב איטלקי נפצע קשה

אחרי שכבר התדרדר הרחק לאחור בסטייג' החמישי בשל תקלה מכנית, חוזר סטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו) להראות לנו מדוע הוא נהג הדקאר המוערך ביותר עם עוד נצחון, ה-53 בקריירה שלו. הצרפתי עצר את השעון על 4:23.55 שעות לאחר 418 ק"מ בתנאי אבק קשים, משאיר את נהגי פולקסווגן קרלוס סיינז ומארק מילר מאחור. אלא שהזמן הרב שאיבד עד כה מציבים אותו רק במקום השמיני הכללי בפיגור של יותר משעתיים וחצי מהמוביל סיינז.

לאחר שנתקע אמש ואיבד זמן יקר, אלוף 2009 מארק קומה (KTM) שעט היום אל עבר נצחון מרשים. הספרדי הגיע ראשון מבין הרוכבים כשמוביל הדירוג סיריל דספרה (KTM) מסיים שני בפער של יותר מעשר וחצי דקות. קומה ממוקם כעת רביעי בדירוג עם פיגור של יותר משעה.

אלא שעל היום העיבה בשורה מרה מצידה של הקטגוריה הדו גלגלית. רוכב KTM האיטלקי מאנקה לוקה התהפך במהלך הסטייג' במהירות גבוהה ונפצע קשה. מסוק החילוץ הטיסו לבית החולים המרכזי של סנטיאגו שם הובחן שבר בגולגולת וכן שברים נוספים בכל חלקי גופו. התאונה מתרחשת יום לאחר שצויין לוקה לטובה על מעשה אצילי שעשה. במהלך הסטייג' החמישי פגש האיטלקי בקומה, שנאלץ לעצור בצד הדרך בשל פאנצ'ר. לוקה פירק גלגל מהאופנוע שלו ואיפשר לקומה להמשיך וזאת כשהוא במקום הרביעי הכללי.

הסטייג' השביעי שיוזנק היום מאיקיקה, יחזיר את המתחרים דרומה אל אנטופגסטה בדרך שבאו אמש. זהו הסטייג' הארוך ביותר בדקאר השנה עם 641 ק"מ, מהם 600 מדודים בזמן. לשמחתו של מי שישרוד היום, מחר מתוכנן להם יום מנוחה.

מירוץ ראלי דקאר 2010. Frederic Le Floc'h, Pool, AP
אבק כוכבים/AP, Frederic Le Floc'h, Pool

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully