וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי באריזת שישייה

10.1.2010 / 11:58

החטיבה ההודית של היצרנית חשפה בתערוכת ניו-דלהי את ה-R3. מיניוואן בעל שישה מושבים ודלתות התאבדות

סוזוקי מביעה עניין רב בשווקים המזרחיים בעולם, בפרט במדינות מתפתחות כגון הודו ושכנותיה. אחראית כמעט בלעדית על האכולוסיה בחלקים נידחים, הינה החטיבה ההודית של היפנים, מרוטי. זו מייצרת כלי-רכב שהם סוג של שאריות למוצרים יפנים, בדרך כלל עירומים ברמת האבזור ומותאמים בעיצובם ובאופן היכולת למגזר המקומי. בתערוכת ניו-דלהי חשפה מרוטי מספר דגמים, אך המעניין שבהם היה ה-R3 – מיניוואן קומקפטי ומעוצב בעל סידור הושבה לשישה אנשים.

ה-R3 מבוסס על רצפת הסוזוקי SX4, אם כי הפלטפורמה מעט מוארכת ביחס לדגם הבסיסי כדי לרווח את שלישיית השורות בחלל התא – כל שורה עם שני מושבים אישיים. עוד שולף ה-R3 עזרים ויזואלים מהמשפחתית המוכרת, כמו הצדודית הגבוהה והחרטום המזוהה במשפחה יחד עם רכיבים מעוצבים פחות בולטים לעין סביב הקשתות ובתי התאורה. האלמנט המרכזי ב-R3 הוא היעדרה של קורה B שנותנת לצירי הדלתות את האפשרות להפתח כלפי חוץ בצורה הפוכה, מה שמוכר יותר כדלתות התאבדות.

טרם הוחלט בסוזוקי כיצד תראה הגרסה הסופית ואם דגם הראווה זהה לדגם המציאותי. ייצור אם וכאשר, יתרחש רק בעוד שנתיים לערך ובינתיים מרוטי מפרסמת שסדרת המנועים תהיה בנפח 1.2 ל' או 1.4 ל' אוטונומים מטעם היצרנית המפקחת. אופציה אחרת תהיה שילוב אפשרי של קונצרן פולקסווגן בחזית, שכן הוא מתמחה במנועים קטני-נפח בהספק גבוה וכך תהיה לו טבילת אש חשובה במדינות אלה לאחר שרכש כ-20 אחוזים ממניותיה של סוזוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully