וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: שוק הרכב הגדול בעולם

ירון אדרי

10.1.2010 / 14:56

המעצמה האסייתית מציגה עלייה של 45 אחוזים במכירת רכב חדש ב-2009 לכדי 13.5 מיליון ולראשונה עוקפת גם את ארה"ב

מעל ל-13.5 מיליון מכוניות נמכרו בשנת 2009 בסין, כך מנתונים שמתפרסמים על ידי המדיות הפיננסיות במעצמה האסייתית ובראשן ה-JD פאוור המקומי. מדובר בעלייה של כ-45 אחוזים לעומת שנת 2008, כאשר במקביל קופצת סין להיות שוק הרכב הגדול בעולם. המפסידה היא כמובן ארה"ב שפרט לירידה של כעשרים אחוזים במכירות בשנה האחרונה לכדי כ-10.5 מיליון מכוניות, מאבדת את המקום הראשון.

הצמיחה הכלכלית של סין לא הופרעה על ידי המשבר הכלכלי כפי שקרה במדינות המערב והיא ממשיכה להתחזק על חשבונן. אנליסטים חוזים כי היא אף תוכתר בשנה הבאה כמעצמה הפיננסית השנייה בגודלה בעולם על חשבונה של יפן וזאת אחרי שכבר עברה את גרמניה ומדינות אחרות החזקות בהבט הכלכלי.

שנת 2010 תהיה חשובה ביותר עבור שוק הרכב הסיני כמו גם לשאר המדינות בעולם. הצמיחה המחודשת לאחר המשבר הכלכלי תקבע באופן די ברור מי תהינה המעצמות שתעמודנה בראש החץ לעשור הקרוב, ואשר תקבענה את הסטנדרטים שבין היתר יעצבו את דרישות הלקוחות. מוצרים סיניים כבר למדנו, עשויים להביא להוזלות מחירים לטובת תחרות בריאה בשוק אולם מנגד, עוד עומדת בפניהם דרך ארוכה עד להצגת מכוניות איכותיות ולא פחות חשוב, בטיחותיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully