וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסטאנג הביסה את קאמרו

11.1.2010 / 9:35

חלפה על פניה בכמות המסירות השנתית בארה"ב לרכבי שרירים. שברולט גם לא תתנחם בעובדה שהקורבט רושמת שיא מכירות שלילי

מוסטאנג או קאמרו? פוני או סוסי פרא? את הקרב המודרני שמצית חלומות נעורים אפשר לסקר מכמה הבטים, אולם את הסיבוב הראשון שנוגע לסף הרווחים מנצחת לרגעים אלה השרירנית של פורד שסיימה את השנה עם כמות מסירות של 66,623 יחידות לעומת 61,618 שרשמה יריבתה עד לתום חודש דצמבר אשתקד בארה"ב.

חטיבת שברולט של ג'נרל מוטורס החזיקה באמונה מבוססת שניתן יהיה לעקוף את המוסטאנג לאור נסיקה בכמות המכירות ובמדד הפופולאריות הכללי שמלקטת הקאמרו. אולם, לבסוף נאלצה להסתפק במקום השני והמכובד, כאשר יוצאת פורד כשידה על העליונה לפחות בסיכום לשנת 2009. בחודש האחרון מסרו נציגי פורד 6,237 כלי-רכב ממשפחת המוסטנג, עלייה של כ-60 אחוזים ביחס לחודש נובמבר הקודם לו.

חשוב לציין כי פורד כמעט ולא הוכנעה בעתות המשבר הכלכלי והצליחה לצאת ממנו מחוזקת חרף הצרות מוולוו ועל אף שחלק מהטכנולוגיות שלה מתעכבות בשל פרויקטים בתחומי האלקטרוניקה לסגמנט העממי. שברולט מצידה עדיין שרויה בשלבי שיקום מפשיטת הרגל של התאגיד שהכריע את עצמאותה בשנה וחצי האחרונות וכן הגיעה השנה לשפל חדש כשהמכונית שהפכה לסימן ההיכר האמריקני – שברולט קורבט, מכרה 13,949 כלי-רכב, הנתון הנמוך ביותר מאז נברא הדגם ב-1961. כיצד תראה שנת 2010? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully