וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-Z – גרסת הייצור

12.1.2010 / 12:49

הספורטיבית ההיברידית של הונדה נחשפת סוף סוף בארה"ב לקראת תחילת השיווק. אלינו היא תגיע ברבעון האחרון של 2010

הונדה התעסקה עם ה-CR-Z בחמישה מועדים שונים לפחות בשנה האחרונה ובכל פעם שנדמה היה שהנה היא חושפת את המוצר המוגמר, שוב פעם לקחה צעד אחורנית ודחתה את ההשקה. עתה, מנצלת הונדה את תערוכת דטרויט (שהפכה פתאום למכה של כלי-הרכב האקולוגים) להסרת הלוט לראשונה מעל הספורטיבית הקומפקטית כפי שתעלה לכבישים בשלהי חודש יולי הקרוב.

בקו הסיום עולה כי ויזואלית ה-CR-Z פחות דרמטית, מסעירה ומושכת מהדגם הרעיוני. הונדה ליטשה את הקווים המזוותים לטובת מראה יותר משפחתי בהיקפו שיבסס בעתיד וריאציות רגועות כחלופה לדגם הלוהט והירוק לכאורה שהיא מציגה בארה"ב. סידור ההושבה הפנימי מכיל מקום לארבעה אנשים בלבד, כלומר 2+2, ללא כל אופציית השתחלות לאדם חמישי. המשקל הכללי עומד על 1.2 טון.

מערכת ההנעה ההיברידית של ה-CR-Z הופכת אותה ליתומה בסגמנט הספורטיבי העממי הנעדר כרגע מתחרות אקולוגיות, זולת טויוטה שמפזרת לידה רמזים. לרשות הנהג עומדים שלושה מצבים סלקטיבים לבחירת מצב נהיגה - דינאמי, חסכוני, או תמהיל מתובל שמשלב הנאה וחסכון ביחד ושולח את הכוח לסרן הקדמי.

העוצמה מגיעה בפורמט מנוע בעירה ומנוע חשמלי בטכנולוגיית IMA המוכרת, הסוחבים את 1,200 הק"ג שלה. כאן ההספק המוצהר עומד על כ-102 כ"ס ממנוע הבנזין והמנוע החשמלי מוסיף למשוואה עוד 20 כ"ס. אליהם משודך גיר ידני בעל 6 הילוכים בסיועו צריכת הדלק מופחתת ותחזיר כ-20 ק"מ לליטר, ושיעור פליטת ה-CO2 כ-117 גק"מ.

את ה-CR-Z באירופה נראה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ ואלינו היא תגיע ברבעון האחרון לשנת 2010, כך נמסר לוואלה! רכב מיבואנית הונדה לישראל חברת 'מאיר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully