וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק במועדון הפלטיניום

חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס חושפת את מכונית הפאר הידידותית XTS פלטניום בתקווה לשבש את ההגמוניה הגרמנית

הקליקה של קדילאק מלווה את ה-XTS שלה בדטרויט כמכונית קונספט לכל עניין. אלא שבאותה מידה אפשר לשמוט את המשתנה ולשייך את האות S או D, ולהסיק משם שבעוד שנתיים בערך נקבל מכונית פאר חדשה וטרייה שתירש את מקומן של ה-STS וה-DTS הוותיקות. הגיע הזמן באמת לחזור למאבק השליטה על כיסם של המפונקים בפלג הפרמיום, בפרט מול לקסוס והטכנולוגייה ההיברידית או הגרמניות הפופולריות.

הפלטניום XTS משדרת שפה מודרנית בארה"ב לטענת בכירי המותג, אך ייתכן כי כוונתם למי שטרם חוו את ה-CTS. מנקודת מבטנו הרחוקה, ה-XTS ממשיכה בדיוק באותו הקו הצורני שמאפיין את כל דגמי החברה ללא חידושים מהותיים. אז מה בכל זאת מסתתר מאחרי החזות? בעיקר הצהרות על עתיד שיבוא ב-2012 וימנף את המשפחה במכללים חדשים מבחוץ ומבפנים. תא הנוסעים ב-XTS עמוס ממשקים ואבזור מפואר ומסורתי, עם שימוש נדיב בנורות LED בלוח המחוונים ועמדת נהיגה ובקרה נגישים לשימוש. קדילאק עוטפת את היושבים באריזת וניל שלובה עור בהיר, דיפוני עץ וכל הצעצועים שאפשר לדמיין במכונית ראווה.

מקור הגאווה של קדילאק ב-XTS, נתון כולו למנוע ההיברידי ולמערכת הטעינה. הבסיס הוא V6 בנזין בנפח של 3.5 ל' המפיק 350 כ"ס בשילוב מנוע עזר חשמלי וסוללות אותן אפשר להטעין בתוך 6 שעות בלבד משקע ביתי סטנדרטי. התמורה במכניקה היא מכונית פאר 'שקע-תקע' שמתפקדת בצורה כפולה לעומת כלי-רכב אקולוגים בהם יש אופציה לנוע על חשמל בלבד או לחילופין, על מנוע בנזין ומנוע חשמלי שמטעין את הסוללות בזמן שזה אינו בשימוש. נגזרת ה-XTS תעלה לייצור בעוד שנתיים בפס ההרכבה המרכזי באונטריו שבקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully