וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן 370Z בדרך לישראל

13.1.2010 / 11:46

אם תכננתם למצוא את האפיקומן אבל המתנה טרם התגבשה, הנה רעיון – מכונית הקופה של ניסאן אצלנו לקראת הפסח

ניסאן 370Z תגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב, כך מוסרת יבואנית המותג היפני לישראל 'קרסו מוטורס'. ה-370 נחשפה בתערוכת לוס-אנגל'ס לפני למעלה משנה וזכתה בהמשך לגרסת רודסטר שעוטה מעל הפדחת גג-רך. ואולם למרבה הצער, זו לא תגיע אלינו בשלב הראשון כך שהקופה תעשה עלייה בגפה אל אולמות התצוגה המקומיים.

היות ומדובר במחליפת ה-350Z (שהגיעה אלינו ביחידות בודדות מאוד תחת יבוא אישי), ניסאן דבקה במופגן בעיצוב המושרש שמבטא ישבן מוגבה וחרטום דרוך ואגרסיבי כיאה לקופה טהרנית. ניסאן הלכה עימה עוד צעד לכוון הנהגים וכווצה את ממדיה לעומת הדור הקודם; כך לדוגמה בסיס הגלגלים עומד על 2.55 מ' והאורך התכווץ בכמעט 8 ס"מ. הרוחב לעומת זאת יעניק תחושה מרווחת עם ממד רשמי של 1.85 מ' וגובה של 1.32 מ'.

ה-370 קלה מקודמתה בכ-100 ק"ג תודות לשימוש נרחב באלומיניום. היא עובתה במקומות הנחוצים כדי שהמסגרת תעמוד בעומסי הפניות בחלוקה הטוענת לתוספת קשיחות של 22 אחוזים בחלק האחורי ו-33 אחוזים בחזית. ואם כבר הגענו לפרונט, נספר כי שם ממתין לכם מנוע משותף לאינפיניטי בנפח 3.7 ל' V6 שסוחט מקרביו כ-332 כ"ס ו-38 קג"מ ב-5,200 סל"ד. המנוע מנהל התקשרות עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה אוטומטית, חמושה במנגנון Downshift Rev Matching שמשחרר גז ביניים בעת הורדת ההילוכים, חלילה שתכנסו לפיתול בסל"ד שגוי.

ה-370 תגיע לישראל כאמור בסמוך לחג הפסח וכן במקביל לפתיחת תערוכת הרכב הישראלית 'אוטומוטור' בחול המועד אז גם תחשוף קרסו את המחיר הרשמי. עלותה של ה-370Z באירופה, הוא סביב ה-42 אלף יורו לפני מסים ולא כפי שפרסמנו בטעות קודם לכן ועל כך התנצלותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully