וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CLS הבאה קמה לתחייה

ירון אדרי

13.1.2010 / 15:00

מרצדס מציגה רמיזה עבה לדור הבא של ה-CLS כפסל סביבתי הקם מהקרקע. הסדאן-קופה מעולם לא נראתה טוב יותר

הנה דרך מקורית להציג את קווי המתאר למכונית שתגיע לאולמות התצוגה רק בשנה הבאה. במקום להסתפק בסוג של דגם קונספט עתידני רווי תאורים ומספרים מהחלל החיצון, מחליטה מרצדס להביא לתערוכת דטרויט פסל קינטי מרהיב כטיזר הרומז כיצד תראה ה-CLS בדור הבא. על החתום מחלקות העיצוב של היצרנית הפזורות בכל רחבי תבל – איטליה, ארה"ב, גרמניה, יפן וסין.

כאילו היא קמה לתחייה מתוך האדמה, עשויה חומר מתכתי כסוף "כאילו נוזלי" (מישהו אמר שליחות קטלנית?), הקופה המרהיבה נותנת הצצה למה שעתידה להציע היצרנית. אולם, ניתן בהחלט לציין כי לפחות בצלליתה, המכונית המפוסלת נאמנה למקור ורק לוקחת את הכל צעד אחד קדימה כיאה למי שהמציאה את מרכב הסדאן-קופה.

לא צריך עין חדה כדי להבין מה מסתתר בתוך ה-2.5 טונות משקל הפסל, המלמד על מרכב קופה אתלטי שמתחיל בשבכה קדמית שנלקחה מה-SLS וממשיך דרך כנפיים תפוחות אל הספויילר מאחור. אמנם פרטי עיצוב רבים חסרים, כמו למשל גופי תאורה מלפנים שקצת קשה לנחש היכן בדיוק הם יושבים, אולם המראה הכללי מובן וזה די מספק בשלב זה.

במרצדס מספרים כי הפסל מושך את החברה לקו עיצוב חדש אשר מושפע גם מסממני העיצוב של שנות השלושים. האמת, קצת קשה לראות במה זה מתבטא וניאלץ להמתין לאחת מתערוכות הרכב הגדולות של החודשים הקרובים כדי לחזות במכונית הקונספט שתהיה קרובה יותר לגרסת הייצור.

פסל של מרצדס תערוכת דטרויט 2010. אתר יצרן
פסל של מרצדס תערוכת דטרויט 2010/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully