וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BYD חולמת רחוק, מאוד

18.1.2010 / 12:55

יצרנית הרכב הסינית שואפת להיות הגדולה בעולם בתוך פרק זמן של 15 שנים על ידי הרחבת פעילותה הגיאוגרפית. גם על יונדאי צחקו

חברת הענק מסין BYD, (סימול ל-Build Your own Dreams) רוצה להיות הגדולה בעולם עד שנת 2025. החברה ערוכה להודיע על כוונותיה לייצר כלי-רכב למערב כבר בתערוכת הרכב בז'נבה יחד עם שכנתה 'גרייט וול' שהצליחה להסתנן לאירופה לאחר שעברה מסכת מבחני בטיחות מקיפים. האם מכאן תחל הפלישה הסינית גם למחוזותינו?

BYD היא טירונית בכל הקשור לענף המכוניות, אולם כמו שאר היצרניות מסין, נאמדת בעיקר על פי מבחנים של איכות ובטיחות שאין להקל במשמעותם. בתערוכת הרכב האמריקנית הציגה מספר כלי-רכב חשמליים בראשם ה-E6 המשפחתי, המסוגל לגמוא טווח נסיעה שנע בין 250-300 ק"מ בין טעינות. היא מקווה שעימו תוכל לפרוץ לזירות הרלוונטיות לה במועד המוקדם ביותר.

'בנה חלומותיך' היא ענקית אלקטרוניקה שהחלה את דרכה כיצרנית סוללות לטלפונים סלולריים בעיקר בשנת 1995. עשור מאוחר יותר החלה לפתח כלי-רכב עממיים וכיום היא הרביעית בגודלה בסין. ב-2009 מכרה כמעט חצי מיליון כלי-רכב במדינת המוצא, והיד עוד נטויה לקראת 2010 בה היא מתכננת צמיחה של עשרות אחוזים. קשה לומר אם התחזיות לדומיננטיות הן חולמניות או סתם אופטימיות, אך נזכיר כי גם על יונדאי אמרו דברים דומים ולראייה היכן היא ממוקמת כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • byd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully