וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו: סדרה 3 מתחזקת

18.1.2010 / 9:58

ב.מ.וו תחשוף בתערוכת הרכב בז'נבה סדרה 3 קופה וקבריולה מחודשות, חמושות במנועים חזקים וגמישים. גם סדרה 1 בתמונת הליטוש

מלאכת עדכון מקיפה ממטירה ב.מ.וו על המכונית החשובה ביותר שלה לקראת שנת 2011 - סדרה 3 קופה וקבריולה. אלה תיישרנה קו עם שורותיה של המשפחה בכמה מישורים, אולם נראה כי בתחום ההנעה תגיע התולדה המעניינית ביותר, כשבחזית תאוכלסנה יחידות טורבו משופרות שכבר מניעות את סדרת הגראן טוריסמו הסלונית.

ויזואלית אין הרבה שינויים לעומת 2008 כך שהפורמט הכללי זהה כפי שהיה. חטיבת העיצוב הוסיפה אלומות קסנון עוקבות בחזית, פגושים נפוחים מראות צד מעוצבות ובתי תאורה בחלק האחורי בהתאם לסדרה 7 החדשה וכן ביחס ישיר לסדרה 5 שתגיע בקרוב לכבישים. תא הנוסעים מקבל קונסולה מרועננת קלות ומערכת שמע משודרגת.

מרב השינוי תחום כאמור למנועים; ב.מ.וו כבר הספיקה לעדכן את ה-Z4 ביחידות מודרניות וכעת ה-3 תהנה מחזית הפיתוחים ההנדסים. מנוע ה-3.0 ל' טורבו בחזיתן עדיין מפיק 300 כ"ס וכ- 42 קג"מ בגרסת ה-335, אלא שהבשורה ממינכן מדברת על מנוע מתוחכם בעל טורבו בודד, ומשודך צמוד להנעת X דרייב בגרסת הקופה.

על בסיס מנוע 6 צילינדר טורבו (2 טורבינות) המערך המוגדש מנפק את העוצמה על ידי שימוש בשני שסתומים במערכת הפליטה לשיפור תגובות המצערת בתחום הגבוה והנמוך. בסיועם של רכיבים אלה היחידה מפחיתה את תצרוכת הדלק בשיעור של עד 7 אחוזים, מפחיתה את שיהוי המגדש, ופליטת המזהמים מקוצצת.

ביצועי המנועים מוזנקים קלות עם שיגור ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות בדגם הקופה ו-5.5 שניות בקבריולה. השידוך יהיה לתיבה ידנית 6 הילוכים עם אופציה לתמסורת כפולת מצמד 7 הילוכים. קשר טכנולוגי זה יגיע ב-2011 לכבישים גם בסדרה 1 של היצרנית והחל משנה הבאה תצוייד ה-135 הקטנה בתמסורת כחלופה אוטומטית לדגם הידני.

ב.מ.וו סדרה 3. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 3/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully