וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי מביטה קדימה

19.1.2010 / 10:44

היצרנית היפנית בוחנת אפשרות להתנתק מקונצרן פיג'ו-סיטרואן או רנו-ניסאן כדי להדק קשרים עם פולקסווגן בתחום מנועי בעירה ומנועי כלאיים

סוזוקי שוקלת לצמצם שותפות עם אחד משני התאגידים הגדולים באירופה – רנו-ניסאן או PSA (פיג'ו-סיטרואן), כך בהודעה שהוציאה היצרנית ממטה החברה ביפן. מטרת שיתוף הפעולה עד כה לדבריה היה להכנס בצורה מגובשת לשוק המנועים ההיברידיים ומערכות ההינע החשמליות כבר בשנתיים הקרובות, כשהסנונית הראשונה תוגשם חלקית דרך הקיזאשי, המשפחתית הגדולה החדשה. בהיצע הקיים, מכוניות סוזוקי מאכלסות מנועי דיזל של התאגידים הללו.

סוזוקי פונה למקורות חלופיים לאחר שמאסה ברומן המשונה שניהלה עם ג'נרל מוטורס, בגינו כשלה למנף טכנולוגיה אקולוגית מיידית. השותפות בין היפנים לאמריקנים תגיע לקיצה בתחילת חודש פברואר הקרוב. בשלב זה סוזוקי החלה לקיים דיונים פנימיים על עתיד החברה כאשר שני התאגידים הצרפתים סומנו להפרד ממנה בצל החיבור לקונצרן פולקסווגן.

בחודש שעבר דיווחנו כאן במדור, על כך שפולקסווגן רכשה נתח של כ-20 אחוזים ממניותיה של סוזוקי וזאת כדי לעזור לקונצרן להתבולל בשווקים מתפתחים ולייצר כלי-רכב קטנים וחסכוניים בסיוע החטיבות המשניות של סוזוקי. במסגרת העסקה מחזיקי מניות מהצד היפני מזדרזים לחזק את שיתוף הפעולה על ידי הצעות לרכישת נתח מניות מפולקסווגן.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully