וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מ.מ.מ ירושלים' נכשל בטסט

ירון אדרי

17.1.2010 / 16:54

משרד התחבורה שלל את רישיונו של מכון הרישוי לאחר שמצא כי העניק אישורי כשירות לרכב משא למרות ליקויי בטיחות חמורים שהתגלו בו

מכון הרישוי 'מ.מ.מ ירושלים' לא יוכל לבצע מבחני רישוי שנתיים (טסטים) לאחר שמשרד התחבורה שלל היום (ראשון) את רישיונו. זאת, לאחר שהתברר כי בוחני המכון העניקו אישורי כשירות תנועה לרכב משא למרות ליקויי בטיחות חמורים שהתגלו בו כמו חופשים במערכת ההיגוי, צמיגים שאינם זהים לרשום ברישיון הרכב וכן תקלות בתמסורת ויחידת הכוח. כמו כן, לדברי בוחני אגף הרכב במשרד התחבורה התגלו בפעילויות המכון חריגות נוספת מהנהלים.

בהודעה שפרסם המשרד נמסר כי רישיונו של המכון נשלל למשך ארבעה ימים, בסופם הוא נדרש לתקן את כל הליקויים שנמצאו בפעילותו וזאת לאחר שימוע שנערך לבעליו. אלה מצידם הודיעו כי הם פועלים כדי לעשות זאת וכי החליפו את המנהל המקצועי במקום.

"המקרים שהתגלו במכון מעידים על חוסר אירגון ושליטה של עבודת המכון, הן ברמה המקצועית והן ברמה הניהולית והדבר מעלה חשש ממשי כי המכון אינו מקפיד על הוראות רשות הרישוי וכי מדובר על הפרה שיטתית של הוראות הנוהל", כך בהודעת משרד התחבורה. בקרוב יערוך המשרד מבצע נרחב כנגד מכוני רישוי הפועלים בישראל בניגוד לנהלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully