וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מאזדה 5 חדשה

20.1.2010 / 12:55

היצרנית היפנית תחשוף בתערוכת ז'נבה את המיניוואן המסורתי מאזדה 5 בהופעה מודרנית ומרווח מחייה משופר. בנובמבר בישראל

זוהי המאזדה 5 החדשה לשנת 2010, כפי שתופיע על במות תערוכת הרכב בשוויץ בחודש מרץ. זהו דור שלישי למיניוואן הפונקציונאלי של החברה שלוכד את השפה העיצובית הנוכחית כשם שהיא מוקרנת על גבי ה-3, ה-6 ה-2, ולאחרונה גם ב-CX7 שנמכר בארה"ב. מאז 2005, הדור השני זכה לעדכון ויזואלי קל של אמצע החיים כולל שדרוג אל תיבה אוטומטית עם 5 הילוכים.

קרוב לוודאי שה-5 תהיה מעט יותר גדולה מהדור היוצא, על אף שמספרים רשמיים טרם נחשפו. תא הנוסעים המודולארי מציע 2 דלתות הזזה בצדי המרכב, 3 שורות ו-7 מושבים, חמוש ברמת אבזור עמוסה, והנדסת אנוש שאמורה לסייע ליושבי הרכב להתמצא בחלל בצורה קלה מאוד.

זאת ועוד, מאזדה מצהירה על אותן תכונות ניהוג דומות לדור הקודם, שלמרות גובהו היה די מהנה לנהיגה בתוככי הסגמנט. בחזית תאוכלסנה יחידות בנזין בנפח שנע בין 1.8 ל' ל-2.0 ל' (הזרקה ישירה); שתיהן משודכות לתיבת הילוכים ידנית בת ששה יחסי העברה, אך האחרונה מצוידת ביחסי העברה תפורים במדויק למערכת ההינע של המנוע הבכיר ותפחית את שיעור ה-CO2 ב-15 אחוזים. אין מידע עדיין לגבי תיבות אוטומטיות.

עוד פרטים על ה-5 החדשה ימתינו לנו במועד הבכורה בתערוכת הרכב בז'נבה וכן נאמר כי ה-5 היא רק אחת מתוך 3 בכורות רשמיות, שתערכנה החל מפתיחת התערוכה בראשיתו של חודש מרץ הקרוב. מועד הגעתה לישראל של ה-5 יהיה ככל הנראה במהלך חודש נובמבר 2010 או מעט אחריו, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואן 'דלק מוטורס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully