וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מיני יורדת לשטח

ירון אדרי

20.1.2010 / 13:44

אחרי הקבריו והקלאבמן, מיני חושפת את הגרסה החדשה שגם יודעת לרדת לשטח רך, בשיא הסטייל - קאנטרימן. אצלנו בספטמבר

חובבי מיני שממתינים בקוצר רוח לקרוסאובר האופנתי של המותג, יכולים לנשום לרווחה. אחרי שנחשפו שני טיזרים רק בחודש האחרון - הראשון כרכב קונספט לחופי הים בתערוכת דטרויט והשני סרטון תדמית בסגנון ריגול, מגיע הזמן להציג את המוצר הסופי שזוכה לשם הרשמי 'מיני קאנטרימן'.

במיני דואגים להבטיח כבר בתחילת ההודעה לעיתונות כי למרות שהקאנטרימן צמחה בכל הממדים, היא תמשיך לשמור על הגנים המקוריים. איכות החומרים וההרכבה צפויים להישאר ברמה גבוהה וכך גם בכל הקשור לאבזור הפינוק והבטיחות. ומה לגבי ההתנהגות? גם שם לא נחסכות הבטחות להתנהגות ממש כמו קארטינג.

תא הנוסעים מציג דפוס חשיבה מקורי, כאשר במקום קונסולה מרכזית בין המושבים ישנה מעין מסילה שעליה הותקנו תאי אחסון, מחזיקי כוסות ומחברי אודיו וזו ממשיכה מהדשבורד ועד למושב האחורי. הדבר מכתיב כמובן מקום לארבעה נוסעים בלבד בתצורת 2+2, כשהמרחב אמור להיות סביר והאווירה מעניינת בזכות הגג הפנורמי האופציונלי. מי שבכל זאת רוצה להתנייד עם עוד ארבעה חברים, יוכל להזמין שורת מושבים מלאה מאחור ללא תוספת תשלום. הנפח שנותר למטען עומד על 350 ליטרים מכובדים או 1,170 לאחר קיפול שורת המושבים.

כמתחייב, יזכה קרוסאובר זה לגרסאות הנעה כפולה המכונה ALL4. במרכז המערכת שוכן דיפרנציאל אלקטרו-הידראולי המחלק את את כוח המנוע שווה בשווה בין הצירים, כאשר תחת תנאי נהיגה אגרסיביים, הוא מסוגל להעביר את מלוא הכוח לציר האחורי בלבד. כמובן שבתווך שוכנות מערכות בקרת המשיכה והיציבות שתשמורנה את הרכב על הדרך הראשית ושש כריות אוויר כסטנדרט.

בהיצע הקאנטרימן ישנם שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל בהספקים הנעים בין 90 ל-184 כ"ס, כולם מותאמים לתקן הזיהום 'יורו 5'. בגרסה הבכירה (קופר S) שודרג מנוע ה-1.6 ל' טורבו וכעת הוא מצויד במערכת תזמון משתנה לשסתומים, להזרקה ישירה ומגדש טורבו דו-שלבי. לטובת הסביבה, כל המנועים יאגרו את אנרגית הבלימה, יכבו בזמן עמידה בסרק ויציגו בפני הנהג את הזמן המתאים להעברת הילוכים (בגרסה הידנית). יחידות הבנזין תזכנה גם לאופצית ה'סטפטרוניק' האוטומטית לה שישה הילוכים.

הופעת הבכורה של המיני קאונטרימן תהיה בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש מרץ וזמן לא רב אחר כך יחל השיווק באירופה כמו גם בארה"ב, שם צופים לדגם החדש ביקוש גדול. אלינו הוא יגיע בחודש ספטמבר, כפי שמוסרת היבואנית קמור מוטורס.

ב.מ.וו מיני קאנטרימן. אתר יצרן
ב.מ.וו מיני קאנטרימן/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully