וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס מתחדשת בישראל

21.1.2010 / 17:20

יבואנית לקסוס מרעננת מדפים עם 3 דגמים מחודשים בשורותיה: LS, IS-F ורכב הפנאי RX450 חמוש בהנעה קדמית. המחירים: החל מ-305 אלף שקלים

יבואנית מותג לקסוס לישראל לקס מוטורס נערכת לשנת 2010. השלוחה המקומית לחטיבת הפרמיום של טויוטה מביאה לארץ שלושה דגמים שעברו מתיחת פנים ומסכת עדכונים קוסמטית וטכנולוגית. החידושים המהותיים שמורים לספינת הפאר הגדולה LS שתשווק באבזור אלקטרוני מתוחכם ותכונות ניהוג מלוטשות כדי להדק את התקשורת עם הכביש.

ה-LS היא הבכירה בהיצע המכוניות של לקסוס ומתחרה כנגד סדרה 7 ומרצדס S קלאס. הדגם המעודכן מצויד מערכות דינאמיות לסיוע לנהיגה כגון מערך מתלי-אוויר אדפטיבי, מערכת בלימה מבית 'ברמבו' וכן מערכת אוטומטית חכמה שמחנה את המכונית בין גבולות מתוחמים. מחירה של ה-LS החדשה ינוע בין 800 אלף (LS460) ל-970 אלף (ls600h) בגרסאות המאובזרות ביותר (פרמיום).

משפחת הפנאי של לקסוס – RX, תתבדל השנה רק על הצבת ה-RX450 בגרסת הנעה קדמית, והפקדתו ליד אחיו בעל ההנעה הכפולה. המכונית תונע על ידי אותו שילוב של בנזין וחשמל, ותפחית את תצרוכת הדלק בשיעור קל, ותקצץ את פליטת המזהמים כך שהדגם יאוכלס בדרגת זיהום 3 בלבד. ה-RX450 יעלה כ-430 אלף שקלים, כלומר מוזל ב-20 אלף מהדגם הקיים.

בחודש אפריל תוצג בארץ מכונית הסלון הספורטיבית למחצה מסדרת IS, מולבשת חבילת ה-F ליין. מכונית זו כוללת שימוש נרחב באביזרי קישוט כדי להשוות את הופעתה למכונית הספורט של החברה IS-F. היא תגיע מצויידת בחישוקי 18 אינטש, ספויילרים, תא נוסעים בטעם ספורטיבי (מושבים חובקים ועוד) וכן פנסי קסנון אקטיביים. מחיר התוספת ל-IS יעמוד על 20 אלף שקלים או כחבילה תפורה מחירה יעמוד על 306 אלף שקלים.

עוד נמסר מלקס מוטורוס על עלייה של 63 אחוזים בכמות המסירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד עת יעלו לכבישים 100 דגמי לקסוס חדשים עד לסוף חודש זה. מבחנים לדגמים החדשים של לקסוס תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully