וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו יוצאת לקרב

ירון אדרי

25.1.2010 / 14:07

מציגה רשמית את מכונית הראלי גרופ N החדשה המשותפת לסדנת פרודרייב. שלכם תמורת 750 אלף שקלים פלוס מסים

מאז פרשה סובארו מאליפות הראלי העולמית WRC בסוף שנת 2008, נוכחותה על השבילים המהירים הייתה באמצעות קבוצת אדפטה הסקנדינבית המריצה מכונית פרטית בא נוהג מאדס אוסטברג. באופן חצי רשמי היא חזרה רק פעם אחת באמצעות סדנת פרודרייב, בראלי פורטוגל 2009 כשלמשימה גוייס אלוף העולם בעבר מרקוס גרונהולם. זה נגמר בתאונה ופרט לאוסטברג, לא חזרה היצרנית היפנית למסלול.

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם כי סובארו לוטשת עיניים לקטגוריית 'גרופ N' של אליפות הראלי IRC, שם מדובר במכוניות משוכללות פחות מאלה שנדרשות ב-WRC. יחד עם פרודרייב, תחזור היפנית למסלולי הראלי אולם לא באופן מלא אלא רק כתומכות לעשרות הנהגים שעדיין מאמינים בתוצרת. לבעלי הממון מציעות השתיים את ה-N2010, פרי הפיתוח האחרון שמותאם לתקנות התאחדות המירוצים הבינלאומית FIA.

מעבר למכלולי שלדה העושים שימוש רק בטוב ביותר שניתן להשיג, השינוי העיקרי במכונית הוא בפתח כניסת האוויר במערכת היניקה והטורבו. בשפה המקצועית זה נקרא רסטריקטור ותפקידו להגביל את יניקת האוויר למנוע וכך לצמצם את האפשרויות לשיפורו. התקנה החדשה קובעת כי זה יהיה בקוטר 33 מ"מ במקום 32, מה שמאפשר להשיג עוד 20 כ"ס מאוד נחוצים במאבק מול קטגוריית הסופר 2000 נטולת הטורבו, שקובעת את הקצב הנוכחי.

השאלה הנשאלת תמיד ולא משנה במה מדובר, היא כמה זה עולה. ובכן, פרודרייב תשחרר לכם אחת תמורת 120 אלף פאונד שהם כ-750 אלף שקלים לפני מסים. כדאי שתתחילו לחסוך ואולי יהיה לכם מספיק עד שיהיו כאן מירוצים חוקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully