וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל GM, מזמני לקבוע

ירון אדרי

26.1.2010 / 10:31

אד וויטאקר מונה למנכ"ל ג'נרל מוטורס לאחר שמילא תפקיד זה באופן זמני בחודשיים האחרונים. "נחזיר את כל ההלוואות עד יוני"

אדוארד (אד) וויטאקר ג'וניור ימשיך לכהן כמנכ"ל קונצרן ג'נרל מוטורס, לאחר שמילא תפקיד זה באופן זמני בחודשיים האחרונים. וויטאקר שמשמש גם כיו"ר הקונצרן, מונה בחודש דצמבר לתפקיד בהליך חירום לאחר פיטוריו של המנכ"ל הקודם פריץ הנדרסון. בדירקטוריון החברה נרשמו דעות חיוביות על תיפקודו של וויטאקר בחודשיים האחרונים, והציעו לו להמשיך בתפקיד באופן רשמי.

"חבר המנהלים שאל אותי אם אני רוצה להמשיך ולעזור להחזיר את GM לדרך הנכונה", כך אומר וויטאקר על ההצעה שניתנה לו והוסיף "לכבוד הוא לי לקבל את התפקיד". לדבריו, החברה כבר נמצאת בדרך הנכונה וכי עד לחודש יוני תחזיר את כל ההלוואות שקיבלה מהממשל האמריקני וכן ממשלת קנדה ומחוז אונטריו.

ג'נרל מוטורס עבר טלטלה בשנה האחרונה שהביאה אותו עד לכדי פשיטת רגל. הליך ההבראה של הקונצרן כלל הכחדת מותגים כפונטיאק וסאטורן ומכירת אחרים – האמר עבר לסין ומכירת סאאב עדיין נמצאת על שולחן הדיונים כאשר טכנולוגיות וזכויות ייצור של דגמים וותיקים נמכרו אף הם לסינים. בחטיבת אופל האירופית שנותרה בידי הקונצרן, הודיעו השבוע על סגירת מפעל בבלגיה מה שמלמד על תהליך כואב בדרך חזרה לרווחיות. החודשים הקרובים יהיו מבחן חשוב הן לוויטאקר והן לקונצרן הענק בראשו הוא עומד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully