וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 6 מתחדשת

ירון אדרי

26.1.2010 / 12:02

המשפחתית הגדולה זוכה למתיחת פנים קלילה ותוספת אקולוגית בדמות הזרקת דלק ישירה למנוע ה-2.0 ל'

שנתיים וקצת אחרי השקתה, זוכה מאזדה 6 למתיחת פנים קלילה ושדרוג אקולוגי למנוע ה-2.0 ל' בנזין. המשפחתית הגדולה מקבלת חזית דומה מעט יותר לקו העיצוב הנוכחי של אחיותיה אולם באופן פחות מודגש ובולט מאשר ב-3 או ב-5 החדשה שתיחשף בתערוכת ז'נבה. פה ושם ניתן להבחין בשינויים קלילים נוספים, כמו חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, תאורת בי-קסנון עוקבת פנייה בדגמים המאובזרים וארבעה צבעים נוספים למרכב החיצוני. גם את תא הנוסעים שידרגה מאזדה במעט, בעיקר להענקת מראה יוקרתי יותר.

חידוש חשוב מעט יותר נמצא מתחת למעטפת החיצונית. מנוע ה-2.0 ל' בנזין מצטייד במערכת הזרקת דלקת ישירה שאמורה לשפר את ביצועיו ובמקביל להפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים יחד עם עדכון ליחסי ההעברה בתיבת ההילוכים האוטומטית. דווקא כאן קימצה מאזדה בפרטים כך שלא ניתן לדעת אם ומה ההבדל בין הגרסה החדשה לזו היוצאת. מנוע זה ישרת גם את ה-5 החדשה וכל שניתן לספר הוא כי פליטת ה-CO2 שלו תהיה נמוכה בכ-15 אחוזים מהמנוע הנוכחי.

אחת התלונות שעלו על ידי חובבי נהיגה בנוגע ל-6 החדשה לעומת קודמתה, נגעו לעידון שנעשה בתכונותיה הדינמיות. מתיחת הפנים כוללת כיול מחדש להגה החשמלי ולבולמים, כדי להחזיר לה קצת מאפקט הזום-זום אותו היא איבדה.

המאזדה 6 המחודשת נחשפה לראשונה בגרסתה היפנית המכונה אטנזה. אולם, מתיחת הפנים רלוונטית גם לשוק האירופי אליו היא תגיע להופעת בכורה בתערוכת ז'נבה לקראת תחילת השיווק באביב הקרוב. בתגובה, נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית דלק מוטורס כי שיווק ה-6 מתוחת הפנים בישראל יחל כבר בשבועות הקרובים בהיצע המנועים הקיים. מנוע ה-2.0 ל' החדש יגיע בתחילת המחצית השנייה של 2010.

מאזדה 6 (מתיחת פנים 2010 ). אתר יצרן
מאזדה 6 (מתיחת פנים 2010 )/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully