וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו פיראטית

30.1.2010 / 8:59

סדנת G פאוור מפיקה את ה-X5 טייפון 'פנינה שחורה' המייצרת 625 כ"ס ממנוע אגרסיבי. שעות הפנאי לטיפוסים מפוקפקים במיוחד

טייפון ופנינה שחורה, מה משותף? האחת היא סופה טרופית עוקרת גגות, השנייה חפץ דומם שזכה להתנוסס על ספינת הפיראטים של שודדי הקאריבים. נחבר את שניהם יחד, ונקבל מערבולת אוויר מבהילה. אולם מה שברור לכל מבט הוא, שהיא פחות מרתיעה מה-X5 של סדנת G פאוור שבמסגרת התלכדות שני המושגים, התגבשה למפלצת פנאי כעוסה הנראית כחיית פרא על גלגלים.

העיצוב החיצוני קרוי 'פנינה שחורה' וזה כולל מעטפת בגוון שחור עמוק הזורם עם מה שיש על המדף. הרכיבים החיצוניים כוללים הטמעת כנפיים גדולות וקשתות גלגלים מוגבהות, ספוילר על הגג, דיפיזור צמוד למפלטים בחלק האחורי, חצאיות צד ספורטיביות במיוחד ומכסה מנוע שקוע במעט עם פתחים לכניסת אוויר. חישוקי ה'סילברסטון' 23 אינטש עוטים צמיגי מישלן מהסדרות הדביקות המחזקות את הנוכחות על הכביש.

מדוע צריך כל כך הרבה אוויר והצמדה ברכב פנאי אתם שואלים? מפני שתחת הפרונט המסיבי של ה-X5 טייפון שוכנת יחידת בנזין טורבו בנפח 4.8 ל' V8, חמושה בקיט ה-RS3 של הסדנה. זה משודך למגדש 'על', סעפת יניקה מסיבי פחמן ומערכת פליטה מוגדלת מעולם המירוצים. עוד בתוספות מזרקים גדולים יותר ומחשב ניהול מנוע שעבר שדרוג רציני כדי לחלץ מהבוכנות עוד כמה כ"ס חיוניים לכאורה.

ואם כבר כ"ס, אז ל-X5 יש 625 מהם, המאיצים במכונית ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ול-200 קמ"ש ב-16 שניות. מהירותה המרבית הוגבלה על ידי בקר אלקטרוני ל-250 קמ"ש, אולם הסדנה נוטה להסיר אותו ולשחרר את מלוא הרסן – עד 300 קמ"ש ויותר. המחיר לסופה השחורה של G פאוור עומד על כ-300 אלף יורו, שהם כ-1.5 מיליון שקלים וקצת לפני מסים. פנינה אמיתית, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully