וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן: יותר קרבי מ-GTI

30.1.2010 / 8:56

תציג בתערוכת ז'נבה ליין ביצועיסטי מורחב של מוצרים תחת הכותר GmbH R. הג'טה קופה מסתמנת כמועמדת להצטרף

אל מרבית החטיבות בתוך קונצרן פולקסווגן תפורה טכנולוגיה שמטפלת במישור הביצוע והשדרוג של המכוניות. כך למשל RS באודי או FR וקופרה בסיאט. גם למתחרות יש תחליף הולם ע"ע M לב.מ.וו או AMG למרצדס. ומה על פולקסווגן? פה עדיין נבצר ממנה תואר מתאים למטרה ובהיעדר מיקוד ספורטיבי, הנהגים משוועים למוצרים שמקנים תחושה של בלעדיות בהחזקת כלי-רכב, כגון ה-GTI.

אז ב-GTI - השילוש הקדוש והמיתולוגי, סביר שפולקסווגן לא תעיז לגעת. מה שהופך מכוניות כמו השירוקו R והגולף R לדבר הבא מעל הדגמים המסורתיים של החברה. כאן נכנסת לתמונה משפחת ה-R, זרוע שתצמיח דגמי סופר פולקסווגן כפי שרומז אחד מבכירי החברה לכלי-התקשורת בארה"ב - "כמו שלמתחרים שלנו יש מהדורות מיוחדות, גם לנו תהיינה". אלא שלא האמריקנים יזכו בבכורה, אלא אירופה עם חשיפה רשמית לחטיבה החדשה שתחזק את התדמית בתערוכת ז'נבה.

צריך כמובן לעשות הבדלה בין ה-R ליין שנוצר כמענה קוסמטי בלבד, לבין ה-R הלוהט המשודך לשירוקו ולגולף ומשנה את כל מהותה של המכונית על הכביש. לצד שתי אלה, נראה כי הג'טה קופה קונספט שהוצגה בתערוכת דטרויט בדרך לחבור למותג החדש אולם עדיין מוקדם להניח מתי זה יקרה בדיוק.

אם השירוקו והגולף R תקיימנה את הבטחותיהן על הנייר, צפויות לנו כמה שנים די מסעירות בתוך הקונצרן אחרי שכבר למדנו להכיר את ה-GTI דור 6 שראויה לכל השבחים המורעפים עליה. בהסתמך על מה שעושה ה-RS לאודי, בהחלט צפוי לנו עתיד מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully