וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה: הריקול תקף לאירופה

28.1.2010 / 14:07

החברה היפנית מרחיבה את הריקול לדוושת התאוצה הבעייתית גם לאירופה. בינתיים בארה"ב – עוד 1.1 מיליון כלי-רכב לתיקון

טויוטה ממשיכה למלא כותרות שליליות, והיום (חמישי) הודיעה כי היא מרחיבה את הריקול בדגמי החברה שסובלים מדוושת התאוצה הנתקעת גם לאירופה כפי שמדווח ה'פייננשל טיימס'. בו בעת, טויוטה ארה"ב שלחה מכתבים לעוד 1.1 מיליון מכוניות לסור למוסכים כדי לטפל בבעיה לעיל, וזאת לאחר שאמש הנחתה את הסוכנויות להפסיק למכור מן הדגמים הפגומים מיידית.

נוסף על כך, זו הפעם הראשונה שטויוטה אינה מגבילה את הקריאה לתיקון רק לארה"ב. נראה כי היקף המספרים הביא לכך שכלי-רכב מחוץ לאמריקה התווספו לרשימת המכוניות הפגומות. יחד עם זאת ובניגוד לארה"ב, טויוטה אינה מבקשת לעצור את הייצור במדינות אירופה כמו בבריטניה שמייצרת את האוונסיס או האוריס שמיוצרת בטורקיה במקביל. "המספרים הרשמיים לריקול אינם ידועים עדיין, ולכן הנושא נמצא בחקירה", כך מסר נציג טויוטה אירופה בבריסל לעיתון הכלכלי.

רק נזכיר שוב כי עד כה טויוטה קראה ל-4 מיליון כלי-רכב בקירוב, כדי לטפל בדוושת התאוצה הנתקעת, להוציא בעיות במיליוני יחידות נוספות בשל בעיית השטיח במושב הנהג שגרם למקרה מצער אחד בו נספו בתאונה מספר בני-משפחה במכונית מדגם לקסוס.

את תגובת יבואנית טויוטה לישראל 'יוניון מוטורס' להתפתחויות האחרונות טרם הצלחנו לקבל. ממשרד התחבורה יצאה הודעה רשמית בנוגע לכך ובה נאמר כי אותרו בישראל 140 כלי רכב שהגיעו בייבוא אישי מארה"ב אליהם נוגע הריקול. לדברי המשרד, מכתבים ישלחו לבעליהם כדי שיצרו קשר עם היבואנית לסור בקרוב למרכזי השירות לאחר שיערכו לקליטתם. במשרד התחבורה מוסיפים כי הריקול אינו רלוונטי לדגמים המיובאים באופן סדיר לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully