וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 אופנוענים בשורות הליכוד

קוב ליאני

1.2.2010 / 9:22

מטה מאבק הרוכבים כנגד העלאת תעריפי הביטוח ימסור מחר במצודת זאב את טפסי ההתפקדות הראשונים למפלגה

במהלך שזכה לכינוי "סוס טוריאני", מחר (שלישי) בשעה 10:30 יצטרפו רשמית למתפקדי הליכוד 1,000 הרוכבים ראשונים. ההתפקדות למפלגת השלטון הוא חלק ממהלך ארוך טווח של הרוכבים לדאוג להוזלת מחירי ביטוח החובה לענף זה. תעריפים אלו יוקרו באופן משמעותי בחודש נובמבר 2009, כחלק ממהלך שיזם המפקח על הביטוח ושוק ההון במשרד האוצר, ידין ענתבי.

ייקור תעריפי הביטוח הוציאו פעמים רבות אלפי רוכבים אל הכבישים כדי להביע את מחאתם, אך למרות שמחאה זו גררה תמיכה נרחבת מהציבור ומחברי הכנסת, הייקור יצא לפועל (גם כנגד דעתן של מספר חברות ביטוח) ולכן החליטו הרוכבים להעביר את מאבקם לזירה הפוליטית, כך שעל ידי ההתפקדות, יוכלו להפעיל לחץ על הפוליטיקאים במפלגה.

"רק התפקדות מאורגנת באמצעות נציגי מטה המאבק תהפוך אותנו לגורם בעל כוח והשפעה. אנו החלנו במהלך ההתפקדות לאחר שההתייקרות עברה. ההפגנות, שמעולם לא היו מטרה בפני עצמה, תוכננו להביא את המאבק החברתי שלנו אל האישים היכולים בכוח סמכותם לשנות את התנהלות המפקח על הביטוח. כשמחיר הביטוח התייקר, למרות העובדה שמאבקנו היה צודק, ותמיכת הציבור, הבנו שכדי להשפיע, עלינו להיות חלק מן המשחק הדמוקרטי. כדי לדאוג לרוכבים, שבל נשכח – רובם שייכים לשכבה היותר חלשה באוכלוסיה - ולא רק בנושא ביטוח, אנו צריכים מי שידאג לנו בכנסת לאורך זמן וזאת מטרתנו" – מציין אליקו אלג'ם, יו"ר מטה המאבק.

עוד נמסר לוואלה! רכב, כי צרוף 1,000 הרוכבים לשורות הליכוד הנו רק הגל הראשון של המתפקדים וכי מטה המאבק והתומכים ימשיכו להחתים רוכבים נוספים להתפקדות לליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully