וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תראה בנטלי בעתיד?

ירון אדרי

2.2.2010 / 16:22

ארבעה סטודנטים התבקשו לעצב את מכונית העתיד של יצרנית הפאר הבריטית. האם ספינת הדגל הבאה תהיה שלהם?

(צילום: יצרן)


לא אחת אנחנו מביאים לכם כאן בוואלה! רכב מכוניות עתידניות פרי יצירתם של מעצבים צעירים. לרוב, אלה נשארות על צג המחשב, מקסימום מודפסות על דף A4 וזהו. אולם, לעיתים נדירות זוכים המעצבים לקבל חסות מאיזו יצרנית רכב כולל הבטחה שיצירתם תהפוך אולי למודל תלת ממד ומי יודע, אולי אפילו תזכה לחיים משל עצמה. כך בדיוק קרה לארבעה סטונטים מהאוניברסיטה המלכותית של לונדון, שהתבקשו לעצב את הבנטלי של העתיד.

במהלך החודשים האחרונים, עבדו 18 סטודנטים בצמוד למחלקת העיצוב של בנטלי יחד עם המעצב הראשי ראול פירס ובפיקוח דירק ואן ברקל מנהל המחלקה. מבין כל ההצעות, נבחרו ארבעת הטובים ביותר לאחר שבנוסף למראה החיצוני, נבחנו על ידי תוכנות מחשב שונות כמו זו שמדמה מנהרת רוח ובעזרתה עוצבה הקונטיננטל סופרספורטס, כדי לבדוק אם יש בכלל טעם לעבוד עליהן.

מעניין הוא כי אף אחד מארבעת הסטודנטים אינו בריטי; מדרום קוריאה מגיע בורה קים, שהציג מכונית המאפשרת לבעליה להחליף את יחידת הכוח ביעילות לפני כל נסיעה, גם לטובת איכות הסביבה. מרטן וואלגרן השוודי עיצב גרסה עתידנית לקונטיננטל GT ועמיתו הגרמני דיוויד סיסינג הציע מבנה אווירודינמי מהפכני. הרביעי ברשימה הוא מיקה הייקינן שהלך כמיטב המסורת של בנטלי על מכונית ספורט כוחנית.

כל שנותר כעת לאנשי בנטלי, הוא לבחור את שני העיצובים הטובים ביותר אשר יזכו את מעצביהם במקום עבודה לחצי השנה הקרובה. אם הם כשרוניים באמת, הצעת העבודה תהפוך ממשית יותר עם אופציה לתקופה ארוכה כשלהזכירכם, היצרנית הבריטית נמנית על עשרת המותגים שבבעלות פולקסווגן כך שעתידם המקצועי צפוי להיות ורוד. מי לדעתכם ראוי לכך?

תחרות עיצוב של בנטלי 2010. אתר יצרן
בנטלי עפ"י בורה קים/אתר יצרן
תחרות עיצוב של בנטלי 2010. אתר יצרן
בנטלי עפ"י דיוויד סיסינג/אתר יצרן
תחרות עיצוב של בנטלי 2010. אתר יצרן
בנטלי עפ"י מרטן וואלגרן/אתר יצרן
תחרות עיצוב של בנטלי 2010. אתר יצרן
בנטלי עפ"י מיקה הייקינן/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully