וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיביזה הופכת שימושית יותר

ירון אדרי

4.2.2010 / 12:07

סיאט תציג בז'נבה את גרסת הסטיישן השימושית לאיביזה. לישראל היא תגיע בתחילת 2011, חמושה במנוע 1.2 ל' ותיבת DSG

סיאט ממשיכה להרחיב את משפחת האיביזה מהדור החדש. בתערוכת ז'נבה תחשוף היצרנית מספרד את גרסת הסטיישן, שהוצגה לראשונה כדגם קונספט בשם IBZ בתערוכת פרנקפורט האחרונה. הסטיישן שמכונה ST, היא המשך אבולוציוני לקו הצורני של סיאט, ובהמשך לגרסאות ה-3 דלתות SC וגרסאות הספורט שגם נמכרות בישראל. פרט שעליו ויתרו בסיאט במעבר לגרסת הייצור הן ידיות הפתיחה לדלת האחורית שקודם היו מוסתרות וכעת סטנדרטיות ועל כך חבל.

האיביזה השימושית מיוצגת על ידי מרכב הארוך ב-18 ס"מ על פני הסופר-מיני (423 ס"מ) ותא מטען המכיל משטח הטענה של 430 ל' לפני קיפול המושבים. תא הנוסעים לא נחשף בתמונות, אולם סביר מאוד כי יהיה זהה לשל האיביזה המוכרת כולל סידור ההושבה לחמישה, אולם לכאן יש מקום להוסיף כי הסטיישן תצוייד בתאי אפסון נוספים לענות על צורכי ההטענה והמשפחה המורחבת.

בחזית המכונית יאוכלסו המנועים המוכרים של קונצרן פולקסווגן, דיזל ובנזין, חמושים בתיבות ידניות או DSG. בין המנועים תהיה גם יחידת ה-TSI בנזין החדשה בנפח 1.2 ל' המפיקה 105 כ"ס. זה גם יהיה דגם המנוע שיגיע לישראל, יחד עם תיבת ה-DSG, עת תגיע המכונית אלינו בתחילת 2011 כפי שנמסר מצ'מפיון מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully