וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מגאן, בלי הגג

7.2.2010 / 9:30

רנו חושפת את המגאן קופה-קבריולה לפני הבכורה העולמית בתערוכת ז'נבה. תוצע עם מגוון מנועים וגג זכוכית מתקפל

כהרגלן של תקופות המרמזות על בכורות במסגרת תערוכות רכב בינלאומיות, הקדימונים מתלכדים בצעדים מדודים למוצר הסופי. אז אחרי שרנו חשפה טפח מוחשך לעכוזה של המגאן קופה-קבריולה – CC, כעת היא חושפת אותה באופן רשמי, מצויידת בכל מגילת המפרט הטכנולוגית והמפנקת. לפני שנמשיך לספר עליה, נזכיר כי רק בשבוע שעבר נחשפה הרודסטר החדשה ווינד, מבוססת על הטווינגו.

המגאן CC ממשיכה לחזק את מסורת כל דורותיה של הקומפקטית הפתוחה מבית רנו שיוצרו במקביל לשכנותיה מתחנות המשפחה במהלך 15 השנים האחרונות. הדור הנכנס, השלישי במספר והשישי בסגנון המרכב במשפחת רנו המתחדשת, מורכב יחד עם הגרנד-סניק והסניק במפעל הצרפתי דיואי, שם יוצרה עד כה המגאן קבריולה דור 2 במשך למעלה משבע שנים, אם כי תרכובת הגג הנפתח כולה מלאכת סדנת 'קרמן' הנודעת.

מבחניה צורנית, הדמיון למגאן הקומפקטית ברור ואינו שונה או פוסח במכוון על הקו המשפחתי של היצרנית פרט להבחנה ממוקדת מהפלואנס. אורכה של הקבריולה מותח כ-4.48 מ' ותא המטען מכיל מקום ל-417 ל' כשגג הזכוכית פרוס מעל הראשים. 21 שניות אחרי שמתג ההפשלה נלחץ והגג מאופסן בתאו, מצטמק הנפח ל-211 ל' והופכו לסמלי בלבד.

תא הנוסעים זהה בהנדסת האנוש למגאן הקומפקטית העממית, אך עמוס באבזור עשיר, ולראשונה הותקן בו מסיט רוחות מאחרי עורפי היושבים לשמירה על התסרוקות כנגד תעלולי הבריזה. בין הפריטים הרבים נמצא תוספות כגון פנסי קסנון מתכווננים, בלם יד חשמלי, מערכת סאונד משובחת מבית 'ארקאמיס', צג מחוונים אנלוגי ודיגיטלי – שני צגים מרכזיים, מושבי עור או בד, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, ושקעי מולטימדיה רבים (USB) ועוד.

בחזיתה של המגאן CC אפשרות לבחור באחד מתוך שישה מנועים – שלושה בנזין ושלושה דיזל. הספקם של מנועי הבנזין ינוע בין 110 ל-140 כ"ס, כשהאחרון מצויד בתיבה רציפה. מנועי הדיזל יגיעו לשיא ההספק בסיוע טורבו dCi המפיק כ-160 כ"ס, אולם יהיה זה נכון לעתה מנוע הבסיס לו 110 כ"ס, שישודך לתיבת ההילוכים חדשה כפולת מצמד מדגם EDC, סימול ל-Efficient Dual Clutch, לה שישה יחסי העברה ותכונות ידידותיות למשתמש. פרט לכך, מבטיחה רנו יכולת כביש מגובשת יותר בגין מרכב מחוזק ב-80 אחוזים לעומת דור 2, וכן מערך היגוי חשמלי מעודכן.

רנו תערוך למגאן CC את הופעת הבכורה בתערוכת הרכב בז'נבה כפי שכבר סיפרנו בעבר, ואל הכבישים היא תוציא אותה בחודש אפריל ובמהלך עונת האביב. מהיבואנית לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המגאן CC תגיע אלינו, אולם בשלב זה לא עדיין ידוע מתי.

רנו מגאן קופה-קבריולה. אתר יצרן
רנו מגאן קופה-קבריולה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully