וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו C70 המחודשת בישראל

8.2.2010 / 8:06

הקבריולה האלגנטית של וולוו תשווק בישראל עם חמישה מנועים, גג קשיח וחלל פנימי משודרג. המחיר לגרסה הבכירה - 451 אלף שקלים

יבואנית וולוו לישראל חברת 'מאיר', החלה בשיווק הוולוו C70 קופה-קבריולה המחודשת לצד הדגם שלפני מתיחת הפנים. ה-C70 היא דור שניים וחצי למשפחה הפתוחה ביצרנית השוודית מאז שהחלה לייצר אותה לפני 13 שנים. דור שני הופיע ב-2006 ואילו הדגם המעודכן מהווה מתיחת פנים על פי קווי המתאר של ה-S60 החדשה, שאמורה לצאת לכבישים במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

ויזואלית, ה-C70 מודגשת על פי השפה העיצובית המודרנית בוולוו. היא נראית משוכה אחורנית והפרונט מחודד ועמוק יותר בממדיו בסקטורים של בתי התאורה ובכנפיים. תוספת קטנה מהעבר השני היא החלק האחורי שמקבל לתחומיו נורות LED בהתאמה לסגנון האופייני ל-XC-60.

מבחינת ממדים רשמיים אין שינויים ביחס לדגם המחולף. אורכה של השוודית כ-4.58 מ', בסיס הגלגלים כ-2.64 מ', רוחבה 1.82 מ' והגובה 1.40 מ'. התקרה המתקפלת עשוייה שלושה חלקים ופתיחתה אורכת 30 שניות. תא הנוסעים מכיל סידור הושבה לארבעה אנשים במושבי עור איכותיים, פלוס חבילת אבזור נדיבה כמקובל בקבוצה ולוח מחוונים חדש ועשיר במידע.

וולוו השקיעה אמנם רבות בהעשרת תכונותיה על הכביש, אולם נתנה תשומת לב מיוחדת לנושא הבטיחות. ה-C70 מצויידת במכלול מקיף של הגנה אפקטיבית בסיוע מנגנון ה-ROPS המונע התהפכות בזמן נסיעה. התקנים משניים במקרה קיצוני, שולפים באמצעות מנגנון ג'יירו שני חישוקי ברזל כדי להגן על הראשים מפני פגיעות יחד עם כריות אוויר (IC) בצידי הדלתות.

בחזיתה של ה-C70 תשכונה אותן יחידות הנעה כמו בדור הקודם. מדובר בחמישה מנועים, שניים מהם לוגמי סולר והיתר בנזין ובהספקים של החל מ-220 כ"ס (2.4 ל') ועד ה-T5 המייצר 230 כ"ס. בדיזל, תהיינה היחידות בהספקים של 135 ו-180 כ"ס ובשידוך לתיבות אוטומטיות עם חמישה הילוכים. המחיר ל-C70 המשווקת כרגע בישראל (T5) עומד על 451 אלף שקלים ומבחן לדגם תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully