וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-911 הנחשקת מכולן

8.2.2010 / 13:17

פורשה מעלה את הרף עם חשיפת ה-911 טורבו S החדשה, המכונית המהירה בתולדותיה. ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות

פורשה חושפת את ה-911 טורבו S, המכונית הסדרתית המהירה ביותר שתצא את שעריה בשנים הקרובות (להוציא כמובן את סדנאות השיפורים שמידי יום מציגים שיא חדש). ה-S החדשה לא תשווק כוורסיה משלימה למשפחת ה-997 העכשווית, אלא כדגם שמחזיק בתעודת זהות אישית ומתבדל מהמשפחה הן בכוחו על הכביש והן במערכות האלקטרוניות הכלולות בסל האביזרים המרשים שלו.

מנוע הבוקסר בנפח 3.8 ל' המוכר, מוזן על ידי צמד מגדשי טורבו בגיאומטריה משתנה ותפוקתו 530 כ"ס בשיאו, כ-30 כ"ס יותר מהטורבו הרגילה. המומנט גם הוא מקבל דחיפה משמעותית ומוזנק ל-71.3 קג"מ הזמינים כבר ב-1,800 סל"ד. עוד עולה כי כמו כל דגמי פורשה המודרניים, המנוע משודך בלעדית לתיבת ה-PDK כפולת המצמדים לה שבעה יחסי העברה, אולם אלה לראשונה ניתנים לתפעול מגלגל ההגה ומוונטים את העוצמה לכל הגלגלים דרך הנעה כפולה מאוזנת.

ה-911 טורבו S תהיה המהירה ביותר של פורשה כאמור, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות או 10.8 שניות ל-200 קמ"ש, קיצוץ ממוצע של 5 עשיריות לעומת ה-911 טורבו בשני הפרמטרים. המהירות המרבית היא 325 קמ"ש, אולם הימצאותם של מערכת בלמים קרמיים, דיפרנציאל מוגבל החלקה ומנגנון ה-PTM (סימול ל-Porsche’s Traction Management system) ישמרו את הרהיטות על הקו הנכון.

חלילה לשכוח את הנושא הוויזואלי, פורשה התקינה כמה אביזרים חיוניים להעצמת החוויה הקוסמטית. מבחוץ למשל, מעטרים את צמיגי הספורט חישוקי 19 אינטש מסדרת RS Spyder ספורטיביים במיוחד ובל נשכח את קיט העיצוב האווירודינמי. תא הנוסעים שופע השבחות כגון מושבי ספורט לופתים, דיפוני עור עוטפים בגוונים כפולים משולבים (שחור-קרם או שחור-טיטניום כחול).

מחיר ה-911 טורבו S באירופה יעמוד על כ-135 אלף יורו, שהם כ-750 אלף שקלים לערך לפני מסים מקומיים. המכונית תיחשף לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה, אולם לדברי היבואנית לישראל מכשירי תנועה תגיע אלינו בחודש יוני השנה, אך תג המחיר טרם נקבע.

פורשה 911 טורבו S. אתר יצרן
פורשה 911 טורבו S/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully