וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ללקסוס יש קומפקטית

14.2.2010 / 12:28

חטיבת היוקרה חושפת טפח מוקטן מעכוזה של המכונית הקומפקטית הראשונה בתולדותיה – CT200h. היברידית כמובן

שתי חזיתות בעלות חשיבות משמעותית פתחה השנה לקסוס; הראשונה שבהן היא חשיפתה של מכונית ה'על' הסדרתית ה-LF-A החמושה במנוע V10 מרכזי-אחורי בנפח 4.8 ל' ממנו תייצר 500 חתיכות במחיר דמיוני, ואילו המהלך השני הוא הצגתה של מכונית קונספט קומפקטית להתמודדות חזיתית מול ב.מ.וו סדרה 1 ואודי A3. כעת איפוא אנחנו מקבלים רמז ראשון להתגלגלות המותג ונראה כי השם הזמני של הקונספט הקומפקטית הוסר לטובת כינוי רשמי – CT200h.

מה אנחנו יודעים על האוטו הזה? לא יותר מידי, כמקובל מטיזרים מתגרים טרום תערוכות רכב. מערכת ההנעה בחזית תהיה מהסדרות ההיברידיות החדשות של לקסוס בהספק משוער של 200 כ"ס ומעלה, בשידוך לתיבת הילוכים רציפה ועם אפשרות לגלוש על המנוע החשמלי לפרק זמן קצר ובתנאי שהסוללות טעונות במלואן כמובן.

העיצוב החיצוני סביר שיהיה דומה לקונספט מתערוכת פרנקפורט 2009 כך שממדיו של המודל הרשמי לא יפתיעו אף אחד. האורך הכללי לא יחצה את ה-4.4 מ', הרוחב יהיה כ-1.8 מ' ובסיס גלגלים של 2.6 מ' מגלה כי היסודות מקורן ככל הנראה בפלטפורמה של הטויוטה אוריס.

מחיר מוערך ל-CT200h יחל בסביבות ה-25 אלף יורו (כ-140 אלף שקלים לפני מסים מקומיים), כך משערים גורמים בחו"ל. אלינו היא תגיע מייד לאחר התערוכה, כפי שמסרה לוואלה! רכב היבואנית 'לקסמוטורס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully