וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טויוטה קאמרי למוסך

איגוד הבטיחות האמריקני קורא ל-7,314 מדגמי קאמרי 2010 לסור למוסכים לטפל בבעיה במערכות תגבור ההגה והבלמים

7,314 מכוניות מדגמי הקאמרי בשנת המודל 2010 נקראות לסור למוסכים בארה"ב כדי לטפל בתקלה במערכות תגבור ההיגוי והבלימה, כך מודיעים איגוד הבטיחות NHTSA והזרוע האמריקנית של היצרנית היפנית. התקלה משוייכת בשלב זה רק לדגמים בהם מותקן מנוע הארבעה צילינדרים (קוד 2AR-FE).

על פי פרטי ההודעה הרשמית, עולה כי צינורות לחץ השמן שהותקנו, קצרים מידי, דבר שעלול להביא לניתוקם או קריעתם מהתושבת. מדובר בצינור לחץ השמן של מערכת תגבור ההגה וכן צינור נוזל הבלמים של הגלגל האחורי-שמאלי אשר עשויים לדלוף בעקבות חיכוך בשל אורכם הלא מספק. במקרים חריגים, עשוייה התקלה להביא לאיבוד כליל של יכולת הבלימה והכבדה משמעותית בפעולת ההיגוי.

חטיבת טויוטה בארה"ב כבר שלחה הזמנות לכל בעלי הקאמרי להגיע למרכזי השירות, שם יוחלפו הצינורות הפגומים ללא עלות נוספת. תגובה מהיבואנית לישראל יוניון מוטורס לגבי רלוונטיות הקריאה לתיקון, טרם הגיעה אלינו. ממשרד התחבורה מוסרים לוואלה! רכב כי הודעה על קריאת התיקון טרם התקבלה.

הקאמרי היא הדגם השני של טויוטה שסובל מבעייה במערכת הבלימה, לאחר שלאחרונה נקראו למוסכים כחצי מיליון מכוניות מדגמי הפריוס ההיברידית במסגרת ריקול עולמי. עוד נזכיר כי טויוטה עומדת בשבועות האחרונים במרכזו של משבר חמור בשל בעייה בדוושת התאוצה במעל לשמונה מיליון מכוניות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully