וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה בישראל הפולו החדשה

הסופר מיני החדשה של פולקסווגן הגיעה לישראל. תשווק עם שני מנועי בנזין, שתי רמות גימור ובמחיר התחלתי של 98 אלף שקלים

מעל לחצי שנה עברה מאז פגשנו לראשונה בפולקסווגן פולו החדשה (דור חמישי) בכבישי סרדיניה וכעת אנו פוגשים בה כאן בישראל. במסיבת עיתונאים שערכה היום (שלישי) היבואנית צ'מפיון מוטורס, הוצגה האחות הקטנה של הגולף שתתמודד על מקום בסגמנט הסופר מיני הצפוף. הפולו החדשה זכתה לא מכבר בתואר מכונית השנה באירופה.

גרסת הבסיס לפולו תצוייד במנוע ה-1.4 ל' המפיק 85 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-13.4 קג"מ ב-3,800 סל"ד ולזה תשודך תיבת חמישה הילוכים ידנית או תיבת ה-DSG שבעה הילוכים. גרסת מנוע זו תשווק בשלוש רמות גימור – טרנדליין ידנית ב-98 אלף שקלים, טרנדליין אוטומטית ב-105 אלף שקלים וקומפורטליין אוטומטית ב-110 אלף שקלים. ביצועי המנוע הם 11.9 שניות ל-100 קמ"ש, 177 קמ"ש מרביים, צריכת דלק של 16.95 ק"מ לליטר ו-139 גק"מ CO2 (17.25 ק"מ לליטר ו-135 גק"מ ב-DSG).

בפולקסווגן תולים תקוות רבות במנוע ה-1.2 ל' TSI החדש, שמחליף את מנוע ה-1.6 ל' הוותיק. זה ישודך לפולו שתגיע אלינו, יחד עם תיבת ה-DSG שבעה הילוכים ברמת גימור קומפורטליין בלבד ועם תג מחיר של 113 אלף שקלים. למנוע קטן נפח זה מגדש טורבו התורם להפקת 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-17.8 קג"מ בטווח שבין 1,550 ל-4,100 סל"ד. נתוניו מציגים 9.7 שניות ל-100 קמ"ש, 190 קמ"ש מרביים, 18.8 ק"מ לליטר ו-124 קג"מ CO2.

האבזור הסטנדרטי בשתי רמות הגימור כולל נעילה מרכזית כולל פתיחת תא מטען מהשלט, ארבעה חלונות חשמליים, מראות צד חשמליות עם חימום, הגה כוח אלקטרו-הידראולי מתכוונן לגובה ולעומק, מערכת בקרת אקלים, רדיו דיסק MP3 מקורי, זוג רמקולים וזוג טוויטרים, מערכת Hill Hold לסיוע בנסיעה בעלייה ועוד. ברמת קומפורטליין מתווספים מגירת אחסון מתחת למושבים הקדמיים, פסי צד בתי מראות וידיות בצבע הרכב וחישוקי 15 אינטש במקום 14. גרסת ה-1.2 ל' כוללת הגה עם לחצני שליטה על מחשב הדרך ומערכת השמע (אופציה), תצוגת התראה על תקר בגלגל, ציפוי עור לידית הילוכים, בלם היד וגלגל ההגה ומשענת יד קדמית עם תא אחסון.

אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל את כל מערכות העזר לבלימה המוכרות וכן מערכות בקרת יציבות ומשיכה ועיגוני איזופיקס לילדים. מספר כריות האוויר עומד על ארבע, כאשר כריות הצד משלבות הגנה על גופו וראשו של הנהג. במבחן הריסוק שערך איגוד הבטיחות Euro NCAP השיגה הפולו חמישה כוכבים.

"לאור רמות האבזור העשירות, רמת הבטיחות הגבוהה, הביצועים המשופרים והתמחור האטרקטיבי של דגמי הפולו החדשים אנו צופים להגיע להיקף מסירות של 1,500 מכוניות כבר במהלך 2010", כך מוסר מנהל חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס ניר דקל. גרסת ה-GTI הספורטיבית לדבריו תגיע רק בשלב מאוחר יותר וכרגע הוא לא מציין אם ומתי תגענה גרסאות הדיזל שכידוע, אינן פופולריות בישראל. את התרשמותנו הראשונה מהפולו תוכלו למצוא בקישור המצורף, ומבחן על כבישי ישראל תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully