וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה פנמרה לתפרנים

ירון אדרי

17.2.2010 / 12:08

פורשה חושפת גרסאות בסיס למכונית הפאר פנמרה מצויידות במנוע V6 ותג מחיר שפוי יותר. לנדיבים, יש גם הנעה כפולה

אם בארנקכם מצוי כרטיס אשראי מהסוג שלא מעלה שאלות בבואכם לרכוש מוצר שעלותו היא כשל בית, אשריכם. אבל מה אם הכרטיס הוא מהסוג המעט פחות נחשב? בדיוק עבורכם חושפת פורשה גרסת בסיס חדשה לרכב הסלון פנמרה, שתסתפק בפחות צילינדרים וכוחות סוס להנעתה.

היצרנית מגרמניה משדכת לרכב הפאר שלה את מנוע ה-V6 החדש בנפח 3.8 ל' שתודות להזרקת דלק ישירה ועוד מספר טכנולוגיות, מפיק 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ. תיבת שבעת ההילוכים כפולת המצמדים PDK תשודך למנוע זה כאשר הכוח יעבור לציר האחורי. מי שזה לא מספיק עבורו, יוכל לקבל גם הנעה כפולה בדמות הפנמרה 4 שתושק במקביל.

כנהגו כיום, תקנות זיהום האוויר חייבו את פורשה לנסות ולקצץ היכן שאפשר. המנוע החדש מצוייד במערכת 'עצור וסע' שעוזרת להשיג צריכת דלק של כ-10.8 ק"מ לליטר בגרסה הרגילה או 10.4 בכפולת ההנעה. פליטת ה-CO2 עומדת על 213 ו-220 גק"מ בהתאמה שזה נתון מרשים למכונית מסוגה השוקלת 1,730 ק"ג לפני דלק ונהג. התאוצה ל-100 קמ"ש אגב, היא סביב ה-6 שניות.

חשיפתן הרשמית של הגרסאות החדשות תיעשה בתערוכת בייג'ינג ב-23 באפריל, שנה בדיוק לאחר שנחשפה הפנמרה לראשונה בדיוק באותו המקום. השיווק באירופה יחל במאי, לארה"ב היא תגיע כחודש אחר כך ומעט מאוחר יותר גם אלינו. מחירה מעבר לים צפוי להתחיל בכ-76 אלף יורו (כ-420 אלף שקלים לפני מסים) לגרסה הרגילה או 84 אלף יורו לכפולת ההנעה (כ-460 אלף שקלים לפני מסים).

פורשה פנמרה 4. אתר יצרן
פורשה פנמרה 4/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully