וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן מכוונת גבוה

17.2.2010 / 16:13

תציג בתערוכת ז'נבה את הבסיס הרעיוני למכונית השנייה במשפחת הפרימיום DS. 'היי ריידר' תביא אותה גם לשטח?

משפחת הפרימיום של סיטרואן מתרחבת בדהרה. בתערוכת ז'נבה יחשף הקדימון הראשון לרכב פנאי או מיניוואן שיכונה לפחות בשלב זה 'היי ריידר' (משהו כמו "רוכב גבוה" בעברית), כדגם קונספט היברידי כמובן. לאחר שאשתקד החל מסעה של סיטרואן לבריאתו מחדש של מותג DS שיהיה החטיבה היוקרתית במסגרת חגיגות ה-90 ובתום ההשקה ל-DS3 הקומפקטית החלוצה, מדובר בהליך מובן לפני הצגת דגמים נוספים – DS4, DS5 וכן הלאה. האם הגרמניות צריכות להכנס ללחץ?

היות ומדובר בכלי-רכב קונספטואלי, עיקר העניין בו מתרכז סביב מערכת ההינע החשמלית ולא העיצוב הנועז הנעזר בארבעה מושבים ודלתות קופה מסוגננות שכל אחד מכם יחליט אם הוא יפה או לא. המכונית עושה שימוש בגרסה מעודכנת של פרויקט ה- HYmotion4 כפול ההנעה, המבוסס על יחידת עזר חשמלית ומנוע טורבו-דיזל המפיקים יחדיו כ-200 כ"ס. יחידת כוח זו הוצגה גם במכונית הקונספט של פיג'ו ה-5, שתהווה את הבסיס ל-508 וכן היא תגיע במהלך 2010 לייצור סדרתי כשראשונה לקבלה היא הפיג'ו 3008.

פרט לכל האמור לעיל, סיטרואן בנתה את ההיי ריידר כמוצג מוחצן לצרכי תצוגה. הצבע המוזהב העוטף את העיצוב החיצוני בולט למרחק וכך גם החישוקים בקוטר 19 אינטש ונורות ה-LED מאחור בהתקמרות אופנתית שתעשה את העבודה היטב בפני הקהל הבינלאומי שיגיע לשווייץ.

עד להגעתה של מכונית הקונספט לייצור אם כרכב היברידי או לא, ניאלץ להמתין שנה אחת לפחות. אם תהיה זו DS4 או DS5 עדיין מוקדם להחליט, וכמובן שמוקדם לדעת אם היא אכן תגיע לשוק כרכב פנאי או מיניוואן קומפקטי או אולי אפילו שניהם. להצלחת ה-DS3 שהושקה בחודש האחרון, יהיה כמובן תפקיד חשוב בקביעת עתיד המותג החדש עימו תנסה סיטרואן לפזול אל עבר מי שעד היום רכש תוצרת גרמנית.

סיטרואן DS היי-ריידר. אתר יצרן
סיטרואן DS היי-ריידר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully