וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו וקוזוורת' ברומן לוהט

18.2.2010 / 9:17

היצרנית היפנית וסדנת מנועי המירוץ חברו יחדיו כדי להציג אימפרזה STI עם 500 כ"ס ויותר. איבו נכנסת לכוננות ספיגה?

אם טפח ישבנה של האימפרזה STI שלפניכם בשילוב המדבקה של סדנת קוזוורת' (Cosworth) היה עולה לרשת מישראל, מייד היינו חושדים במעלליו של צעיר חצוף שבאופן אקראי שידך לעצמו רומן מהסרטים כדי לעבוד על כולם בעיניים (יחד עם מדבקת סוסים דוהרים כמובן). אבל האמת היא ששידוך מזן כזה אינו חומר מהחלומות, וזו אינה הפעם הראשונה שסובארו וסדנת קוסוורת' משלבות את תפיסתן כדי להפיק מכונית ספורט עילאית כדי לגרות את החושים. מצד שני, כנראה שמדובר בפרויקט נדיר מבחינתן בהיבט הטכנולוגי לפחות בחווית הנהיגה.

בהיעדר פרטים רשמיים, ההשערות מספרות על מנוע הבוקסר 2.5 ל' טורבו שכמעט ומכפיל את כוחו לכדי 500 כ"ס ויותר, בשידוך לתיבת השישה הילוכים הידנית. קווזורת' אמנם הופקדה על שדרוג מכללי המנוע, אולם תהיה זאת סובארו שתדאג שמערכת המתלים תוכל לטפל בעוצמה המשוגרת לכל הגלגלים.

עוד הדלפות מכיוון היזמים מדברות על תאוצה ל-100 קמ"ש בתוך כ-4 שניות, שנייה מהיר יותר מה-5.2 שניות של הדגם הסדרתי. למרבה הצער, הפרטים המלאים ייחשפו רק במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה וכל שנותר הוא לחכות. מי שלבטח לא מחכה היא מיצובישי, שאולי כעת תזכה למלחמה של ממש אחרי שכל גרסאות האיפרזה החמות לא ממש הצליחו להתמודד עם האיבו X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully