וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך גולף R?

7.3.2010 / 16:32

סדנת MTM הגרמנית הקפיצה את כוח מנוע הפולקסווגן גולף GTI החדשה ל-310 כ"ס. בטוב טעם או מעבר לשיא הריאלי?

גולף GTI נבחרה לא מזמן למכונית הספורטיבית של השנה בקנדה. התושבים מכבדים את הישגיה ומעריצים את היכולת של פולקסווגן לשחזר את תכונותיה הפראיות תחת מעטה מיתולוגי. אבל לא רק שם מעריצים אותה המון, אלא גם באירופה בסביבתה שוכנים הטיונרים הטובים ביותר בעולם שרק ממתינים להזדמנות להסתער על כלי-הרכב של הקונצרן הגרמני עם שבבים ומצנני-ביניים.

סדנת MTM הניחה על מדפיה אשתקד חבילות תפורות לגולף GTI דור שש, אולם נראה שאף אחת מהן אינה דרמטית מספיק כמו הסטייג' האחרון שמותאם (גם) לאחות התאומה מוזנת הסולר – GTD. שתיהן פורטות על יכולת כביש גבוהה ומשודרגת, המגיעה קומפלט עם ערכת קוסמטית מתאימה (חישוקים, פגושים, ארבעה לועות מפלט ועוד).

מאחר וה-GTD אינה רלוונטית אלינו, אין ברירה אלא להתמקד בבנזינית שכן פגשנו לאחרונה על אספלט ישראלי. MTM ערכה בה שינויים די גדולים, המתחילים בשדרוג תכונות ניהול המנוע והחלפת מגדש הטורבו. היא לא מפרטת מה עוד הוחלף או סף רמת הגדישה, אך טוענת לשני מפלסי עוצמה: ה"רגיל" שבו כוחו נאמד בכ-270 כ"ס, קפיצה לא גדולה לעומת הדגם המקורי (210 כ"ס) ולעומתו סטייג' 2 המזניק את סערת האנרגיה ב-100 כ"ס, לא פחות, ואת המומנט ל-42.5 קג"מ.

על הכביש המספרים מתורגמים למהירות מרבית של 270 קמ"ש ול-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד, קרי קיצוץ של שנייה ושתי עשיריות מהזמן הסטנדרטי של הגולף GTI המקורית. המחיר ההתחלתי בתמורה ל-60 כ"ס אקסטרא לגולף GTI שלכם יאלץ מכם לשלשל לכיסם כ-3,000 יורו שהם כ-17 אלף שקלים. עוד 3,000 יורו ותוכלו לבחור בחבילת ה-100 כ"ס, שמציעה שדרוג נוסף וחשוב למערכת הבלמים וחישוקי 18 אינטש.

פולקסווגן גולף GTI מסדנת MTM. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI מסדנת MTM/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully