וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטלנדר המחודש בישראל

22.2.2010 / 11:58

יבואנית מיצובישי משיקה את האאוטלנדר לאחר שעבר מתיחת פנים, לצד דגם בסיס בעל הנעה קדמית. החל מ-179 אלף שקלים

יבואנית מיצובישי לישראל חברת 'כלמוביל' משיקה את הגרסה המחודשת לרכב הפנאי אאוטלנדר, לאחר שעבר מקצה מתיחת פנים. יחד עימו ישווק דגם נוסף במקביל לדור הנוכחי, בעל הנעה קדמית בלבד חמוש בחבילת אבזור בסיסית ומותאמת לתג מחיר תחרותי.

לאחר הניתוח הקוסמטי ההבדלים החיצוניים אינם גדולים פרט כמובן לחזית. זו מקבלת את הלוע הספורטיבי בסגנון "מטוס הקרב" של האלנסר איבו וחרטום כעוס. כל הדגמים החדשים לאאוטלנדר כוללים שימוש בסטים מאבזרים מעודכנים בשש כריות אוויר כסטנדרט, בקרות יציבות ובלימה, מערכת יציבות MATC, תאורת בלימת חירום ומנגנון סיוע לזינוק בעלייה, בלעדי בכפולי ההנעה. תא הנוסעים מציג אף הוא שיפור נרחב בעיצוב ומרווח הפנים, ומוסיף תפעול לתמסורת מגלגל ההגה, צג LCD, לוח שעונים חדש ועוד.

סדרת האאוטלנדר 2010 בדגמי ה-4x4 עושה שימוש במנוע הבנזין בנפח 2.4 ל' בהספק של 170 כ"ס ב-6,000 סל"ד. מומנט של כ-23.7 קג"מ מושג החל מ-4,100 סל"ד ועוד נאמר כי תצרוכת הדלק השתפרה לכדי 11.3 ק"מ לליטר במשולב. שיעור מדד זיהום האוויר עומד על 208 גק"מ, או רמת זיהום 13 בברומטר הפליטה המקומי.

גרסת הבסיס החדשה מצויידת בהנעה קדמית ובחזית מנוע 2.0 ל' בעל 147 כ"ס ב-6,000 סל"ד ושיא המומנט נאמד בכ-20.3 קג"מ. השידוך הוא לתיבה רציפה (CVT) עם שישה הילוכים קבועים מראש ואפשרות בין בחירה במצב ספורטיבי לרגיל. צריכת הדלק במנוע זה מניבה כ-10 ק"מ לליטר בתחום העירוני ועד כ-15 ק"מ לליטר בכבישים בינעירוניים. מחירה של גרסה זו הוא 179 אלף שקלים, בעוד כפול ההנעה יחל ב-199 אלף שקלים לרמת מפרט 'קומפורט' חמישה מושבים ועד 229 אלף שקלים לשבעה מושבים בחבילת הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully