וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת האמר כשלה

25.2.2010 / 9:14

גנ'רל מוטורס לא תמכור את מותג השטח ל'סצ'ואן טנגז'ונג' לאור התנגדות הממשלה הסינית. כעת קיים סיכוי גדול לגניזתו

ג'נרל מוטורס לא תוכל למכור את מותג האמר כמתוכנן. זאת לאחר שמכירתו לחברת המיכון הכבד 'סצ'ואן טנגז'ונג' (Sichuan Tengzhong) כשלה, כך מדווחים כלי-התקשורת בעולם לפי שעה. גורמים בג'נרל מוטורס מסרו ל'בלומברג' כי העסקה בינם לבין הסינים התמוטטה מאחר וכלי-הרכב של המותג אינם עומדים בקנה אחד עם המדיניות האקולוגית של המדינה הסינית. אי לכך תחל ג'נרל מוטורס לצמצם את פעילות האמר בשווקים, ואולי אף תביא לגניזת המותג כפי שמפרסמת סוכנות הידיעות רויטרס.

אף אחד מהצדדים לא סיפק הצהרה רשמית על דרך ההתפתחויות האחרונות, אולם כמו במקרים רבים בהם ההספדים תפסו כותרות בטרם-עת, מוטב לצאת מנקודת הנחה שג'נרל מוטורס תמתין כברת דרך לפני שתודיע בראש חוצות על פטירת האמר. חשוב לציין כי הדילמה של האמריקנים כפולה וקשה מבעבר, מפני שנסיגת הסינים היא התקפלות כללית של כל הקונים מהמדינה המזרחית לנוכח הגבלות קולקטיביות.

הסינים פיללו שעם מסירת האמר לידיהם מג'נרל מוטורס, תוכל החברה בסיוען של טכנולוגיות חדשניות להפיק האמר מהיצע H3 מצויד בהנעה היברידית, כאות סולידאריות מול הממשל שמלכתחילה תהה כיצד האמר ואיכות הסביבה הולכים יד ביד. האמר הוא המותג הרביעי של ג'נרל מוטורס שנשלח למכירה או גניזה בשנתיים האחרונות; קדמו לו פונטיאק, סאטורן וסאאב – שעסקת מכירתה לספייקר הושלמה סופית אמש באופן אירוני מעט לפני ההודעה על האמר. האם יקום למותג השטח מושיע מהאפלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully