וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ימאהה סופר טנרה

26.2.2010 / 8:16

אחרי קונספט עטוף הבדים, ימאהה מציגה את אופנוע הדו"ש הגדול החדש מתוצרתה, הסופר טנרה לשנת 2010

בסופה של חרושת שמועות, תמונות ריגול וסרטוני טיזינג, חושפת ימאהה לאחר חודשים רבים של המתנה את האופנוע הדו-שימושי מתוצרתה. הסופר טנרה החדש מרחיב את משפחת הפנאי כביש ושטח של החברה ומצטרף לגרסת הטנרה 660 שהושקה לפני שנתיים וזכתה למעריצים רבים.

הסופר טנרה החדש יוצג לראשונה לקהל הרחב בתערוכת האופנועים 'מוטו-פלאס' שבטורקיה והוא למעשה מכניס את ימאהה לקטגוריה הבכירה לצד אופנועי שטח ואדוונצ'ר גדולים, שרובם ממוצא אירופי (ב.מ.וו, KTM, דוקאטי ואחרים).

הסופר טנרה קיבל מנוע א-סימטרי בעל שני צילינדרים מקבילים בנפח של 1,200 סמ"ק עם מרווח פעימות העומד על 270 מעלות (בדומה לאופנוע ה- YZF-R1). זה מפיק 110 כ"ס ב-7,250 סל"ד ו-11.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד. הסופר טנרה החדש יצויד במערכת בלימה משולבת (קדמי ואחורי) יחד עם מערכת ABS בעלת שלושה מצבים. בנוסף, מותקנת בו גם בקרת אחיזה שמציעה גם כן שלושה מצבים – מניעה מוחלטת של סחרור הגלגל האחורי, אפשרות החלקה קלה ובקרה מנותקת לגמרי, כל זה בעזרת מצערת 'על-חוט' אלקטרונית.

לטובת התאמתו לתנאי שטח קשים, מוקם הרדיאטור בצד ולא מלפנים, מרווח הגחון חוצה את 20 הסנטימטרים והעברת הכוח לגלגל האחורי תתבצע על ידי גל הינע ולא על ידי שרשרת כמקובל.

ממטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל נמסר כי הסופר טנרה יגיע לארץ בחודש יוני, אך טרם פורסם מחירו.

ימאהה סופר טנרה. אתר יצרן
ימאהה סופר טנרה/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully