וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שותים לא נוהגים, גם בפורים

ירון אדרי

26.2.2010 / 9:29

עמותת אור ירוק יחד עם גופים נוספים יערכו מבצע הסברה ומניעה לנהיגה בגילופין. יתפרסו במוקדי בילוי מרכזיים בערב החג

לשתות "עד דלא ידע" הוא מנהג פורימי עתיק יומין, אולם בעידן המודרני הוא אינו מתחבר עם נהיגה. ביום שבת הקרוב (27 בפברואר) ערב החג, תקיים עמותת אור ירוק מבצע הסברה ומניעה ארצי תחת הכותר "אני נוהג צלול", כדי לנסות ולטפל בתופעה המסוכנת של נהיגה בגילופין.

למבצע ההסברה של אור ירוק יצטרפו גופים וחברות נוספים כמו אוטו דיפו, ארודם יבואנית וודקה ואן גוך, דרייבר, אלכוטסטר המייצרת מכשירי מדידה לרמת אלכוהול בדם ומתנדבי ארגון רוטרי. נציגי ההסברה יתפרסו במתחמי בילוי בעשרים ישובים שונים ברחבי המדינה כדי לפגוש פנים אל פנים את הבליינים ויחלקו להם חינם נשיפונים ועלוני הסברה.

מוקדי הפעילות יהיו במתחמי הנמל וגני התערוכה בתל אביב ובמועדון האולטרה סאונד בקיבוץ יגור. ערים נוספות שתקחנה חלק הן אשקלון, גן יבנה, ראשון לציון, גדרה, רחובות, באר שבע, שעב, חיפה, קרית אתא, שפרעם, יסוד המעלה, קרית שמונה, בית שאן, טבריה, מג'אר, ג'וליס, נהריה, ירכא, אבן יהודה, כפר יונה, קדימה, רעננה, באר יעקב, נופית, קריית גת, קריות, רמלה, בנימינה ונצרת עילית.

למקרה ויימצאו בליינים שבדמם רמת אלכוהול גבוהה מהמותר, נהגים מטעם העמותה ושותפיה יסיעו אותם לביתם. מנתונים שמפרסמת אור ירוק עולה כי ב-2009 נפגעו כ-735 בני אדם בתאונות דרכים כתוצאה משתיית אלכוהול, ו-18 נהרגו. "שתייה ונהיגה הן שילוב קטלני, ולכן החלטנו השנה להגיע אל מוקדי הבילוי של החוגגים הצעירים, ולעשות כל מה שניתן על מנת להעלות את המודעות בקרבם", כך מציין מנכ"ל העמותה שמואל אבואב. "פורים הוא חג של שמחה. אנחנו בהחלט ממליצים לחגוג וליהנות, אך להימנע מנהיגה תחת השפעת אלכוהול".

אנו בוואלה! רכב מאחלים חג שמח, בתקווה כי אכן יהיה חף מתאונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully