וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרב אדום ומשוגע

28.2.2010 / 16:14

סדנת המאן קיבלה את הפיאט 500 אבארת' בגרסה הסדרתית החזקה ביותר, רק בשביל לעשות אותה חזקה עוד יותר

שיפורים וקוסמטיקה נלווית צצו לפיאט 500 מכאן ועד איסלנד; מגרסאות עצמיות (אבארת') ועד מופרכות (ESSSE) וכלה בשיפורים דמיוניים שהעלו את הספקה ל-200 כ"ס פלוס ושלחו אותה למסלולי המירוצים להשתולל. סדנת המאן אינה נמנית על חוג מעריציה, מבחינתה אם זה לא ב.מ.וו אז אין מה לגעת. אבל כנראה שהטון הציבורי ופופולריות הדגם עשו את שלהם, וכעת היא מאמצת את אחת מגרסאות ה-500 המוכשרות ביותר של אבארת' ומשפרת אותה מקצה לקצה.

ה-500 אבארת' נחתה במחסן של המאן בגרסתה האחרונה, כלומר בהספק של 140 כ"ס ממנוע בנפח 1.4 ל', משודך לתיבה ידנית שישה הילוכים. היא התאימה לה חמש חבילות שיפורים תחת כותר HS, כאשר הספרות ליד צמד האותיות מרמזות על מדרגת העדכון. החבילה הבסיסית מצויינת כאמור כ-HS1, וזו משנה במעט את תוכנת ניהול המנוע ומעלה את ההספק ל-160 כ"ס. קיט אחד למעלה – HS2, מוסיף לתערובת גם לועות מפלט גדולים יותר, סעפת יניקה משופרת וההספק החדש מוזנק ל-180 כ"ס ו-31.6 קג"מ. ה-HS3 כבר חוצה את רף ה-200 עם 213 כ"ס ו-32.2 קג"מ.

כל זה כאמור סופק לחובבנים שבחבורה, משום שהמאן השתילה לפיאט הקטנה עוד שתי חבילות קיצוניות ביותר. החבילה הלפני אחרונה - HS RACE, נראית כמו עקרב עצבני במיוחד ולובשת ערכה קוסמטית מנופחת ואגרסיבית כדי להעמיד את הכותרים האחרים במקומם הראוי. המאן העניקה לה מגדש-טורבו משופר והרימה את ההספק ל-240 כ"ס ו-34.5 קג"מ על ידי שימוש בטכניקות מגוונות בתוך תא המנוע כמו בוכנות מחוזקות, מצמד מירוצים ועוד.

בקצה העליון מופיעה גרסת ה-HS Cinquecento 575, הסוחטת מהפרונט הקטנצ'יק כ-275 כ"ס ו-40 קג"מ, ומקיפה את כל השדרוגים האפשריים שיש להמאן על המדף לרבות שימוש בשני מצננים למגדש הטורבו, גלי-זיזים כפולים משתנים ועוד. את המיאוץ ל-100 קמ"ש מסיימת הפיאט 500 של המאן בפחות מ-4.2 שניות, ואין מה לדאוג בסיבובים כי כל מערכת המתלים הונמכה בכ-30 מ"מ, הבלמים שופרו, וכך גם מערכות היציבות.

המחיר ל-500 האדומה של המאן טרם פורסם. מה שבטוח הוא שצריך להתחיל מהנקודה הנכונה, קרי להיות בעליה של 500 אבארת' בשביל להתחיל לחשוב בכלל בכוון הזה. ואם היא בכל זאת לא מספיקה לכם, לצידה בתערוכת ז'נבה תעמוד גרסת הסדנה לב.מ.וו X6 חמושה בעיצוב מתאים ולא פחות מ-670 סוסים.

פיאט 500 אבארת' אסה מסדנת המאן. אתר יצרן
פיאט 500 אבארת' אסה מסדנת המאן/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully