וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זונדה מצדיעה לדגל

ירון אדרי

1.3.2010 / 15:22

רגע לפני שפגני מחליפה את מכונית ה'על' שלה, היא מצדיעה לצוות האווירובטיקה הלאומי של איטליה. כבוד בשלושה צבעים

פגני C9, מחליפתה המיועדת של הזונדה, כבר נתפסה בעדשות מצלמות צלמי הריגול מה שאומר שאוטוטו, תוך חצי שנה, היא מגיעה לייצור סדרתי (עד כמה שאפשר להגיד ייצור סדרתי אצל פגני). עובדה זו לבדה מספיקה כדי להציג עוד גרסה ייחודית לדגם היוצא, שתכניס עוד חבילת מזומנים לקופה. מה הסוד הפעם? זונדה טריקולורה הולכת על הגאווה הלאומית של העם האיטלקי.

השנה תחגוג טייסת האווירובטיקה של חיל האוויר האיטלקי – ה'פרצ'ה טריקלורי' (חץ משולש צבעים) 50 להיווסדה, ואת זה מציינת פגני בגאווה. הטריקולורה נושאת את הצבע הכחול של מטוסי הטייסת כאשר צבעי הדגל נישאים באופן סמלי מהחרטום ועד לשמשה הקדמית. מאחור, סנפירי וכונסי האוויר מעוטרים אף הם בדגל הלאומי למי שבמקרה פספס.

מתחת למעטה הקרבון החיצוני, שוכנת גרסת הצ'ינקווה לזונדה ששלדתה עשויה מארג קרבון-טיטניום ייחודי. נזכיר למי ששכח כי לזו יש מנוע V12 בנפח 7.3 ל' מבית מרצדס AMG המייצר 670 כ"ס וכמעט 80 קג"מ של מומנט. תיבת שישה הילוכים רובטית עוזרת לה להאיץ בתוך 3.4 שניות ל-100 קמ"ש ועד למהירות מרבית שהיא כמעט חצי מזו שמסוגל להגיע המטוס האתלטי של הצוות האווירי.

ואם הצביעה אינה מספיק ייחודית לרוכש, הטריקולורה תצטייד באופן בלעדי גם בתאורת לדים. ובשביל להופכה ליחידת סגולה מאוד, רק מכונית אחת תיצר ממנה פגני (לעומת חמש לצ'ינקווה) כשתג המחיר נושק ל-1.3 מיליון יורו (כשבעה מיליון שקלים). היא אמנם תוצג בתערוכת ז'נבה, אולם נראה כי שלט "למכירה" לא יוצמד לה. זה לא שהמעמד אוסר זאת, פשוט ישנן שמועות כי נמצא לה כבר רוכש והוא למרבה הפלא, ספרדי.

פגני זונדה טריקולורה. אתר יצרן
פגני זונדה טריקולורה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully