וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן ג'נטלמנית מובחרת

9.3.2010 / 10:27

מגזין האופנה GQ והיצרנית הצרפתית השיקו אב-טיפוס למכונית קופה היברידית מעוצבת. את ימיה תעביר בחלומות ובירידי אופנה

סיטרואן חברה למגזין האופנה והתרבות GQ (ראשי תיבות ל- Gentlemen's Quarterly), כדי לחשוף מכונית קונספטואלית במסגרת תרגיל למעצבים ומתמחים. בכירי היצרנית ועורכי המשנה במגזין מכנים את הקופה החטובה כ-'GQ הייבריד קונספט', אך בפועל היא מבוססת על קווי המתאר הנוכחיים של היצרנית הצרפתיה כמשתנה מחבר אל סדרות המשפחה (C5), הסלון (C6) והווירטואל (GT) לבין הסגנונות בעולם האופנה.

אחראי על הפרויקט המהמם הוא דילן ג'ונס, בעבר עורך 'הסאנדיי טיימס' הלונדוני וכיום בעליו הרשמי של המגזין מאז השתלט עליו ב-1999. ג'ונס נטל את המכחול לידיו עבור מיקוד המראה הכללי, וליטוש הדפנות והמארג המחפה בקבינה המשווה לה עושר פנימי. אולם, הייתה זאת חטיבת המעצבים של סיטרואן שהופקדה על הופעתה החיצונית ומנוע הכלאיים.

למרות שמדובר במיזם על פילוסופיה משותפת, מערכת ההנעה ההיברידית יודעת לבצע את המוטל עליה היטב. סיטרואן ציידה את ה-GQ בשני מנועים, כאשר האחד מוזן בנזין והשני על טהרת החשמל. בסיס הכלאיים הוא מנוע שהספקו המשוער נע בין 150 ל-160 כ"ס. אך בשידוך התרומה החשמלית מאיצה הקונספט ל-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות ומהירותה המרבית היא 250 קמ"ש - בהחלט שווה שחרור כפתור או שניים.

ה-GQ לא הוצגה רשמית בתערוכת הרכב בז'נבה, אולם היא תעשה דרכה למיצג אופנה בלונדון בשבוע הקרוב. גרסת הייצור יכולה שתהיה בפורמט פחות דמיוני - תתכן C5 קופה בעתיד כמתחרה ישירה לאחות מבית פיג'ו. ואם לא, נראה אותה מתנוססת מעל דפי הכרומו במגזין GQ.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully