וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה: ההשקות תתקיימנה כסדרן

9.3.2010 / 10:48

זאת על אף דיווחים קודמים שטענו כי היצרנית היפנית שוקלת לבטל השקות מתוכננות לכלי-רכב בשל המשבר הבטיחותי. המנכ"ל: "אולי נדחה"

גם בצל הצרות והמבוכות טויוטה תשיק את כלי-הרכב החדשים שלה באירופה כמתוכנן. כך מפי ה'אוטומוטיב ניוז אירופה'. כלי התקשורת בבריטניה דיווחו השבוע כי יצרנית הרכב הגדולה בעולם שקלה אם יש מקום לדחות או לבטל השקות למכוניות חדשות מטעמה ומקרב חטיבת המשנה המפוארת לקסוס, וזאת בעקבות המשבר הבטיחותי הפוקד את מכוניותיה.

על פי גרסת ה'דיילי טלגרף' טויוטה דרוכה לשתק לפרק זמן לא-ידוע השקות לכלי-רכב עממים. ביניהם נמצא את רכב הפנאי RAV4, האוריס המחודשת וכן את גרסתה ההיברידית. נשיא טויוטה אירופה טדאשי ארשימה, צוטט בעתון ואמר כי הנושא נמצא בבדיקה, אך כל ההכנות בעיצומן כך שבמאי 2010, תושק המכונית החשובה ביותר שלה (אוריס היברייד) ללא עיכובים. "זוהי מכונית מפתח עבורנו. השקתה צפויה להיערך בחודש במאי ואנחנו נעשה הכול כדי שלא יהיו סוגיות שיעיבו על כך"

בתגובה למאמר שהתפרסם בבריטניה הגיב דובר החברה היפנית באירופה לשאילתא של אוטוניוז אירופה ואמר כי אין שינוי בתכניות, ועל כן ההשקות למכוניות חדשות עומדות בלוח הזמנים המוקצב. עוד המשיך ושלל ידיעה נוספת על קטיעת תהליך ייצור לכלי-רכב שטרם הגיעו לבכורתם הרשמית בגלל התקלות המדוברות, בין אם אלו מבית טויוטה או לקסוס.

טויוטה הוציאה קריאה לתיקון לכ-8.5 מיליון כלי-רכב בכמה מועדים נפרדים, וזאת כדי לטפל בתקלות בדוושת התאוצה ובמערכות הבלימה. בימים האחרונים היא טוענת בתוקף כי אין שחר לדיווחים שהתיקון בדוושת התאוצה כשל, אך מתברר כי הנקודה בכל זאת עלתה לבדיקה אצל ארגון ה-NHTSA האמריקני שלידיו הגיעו תלונות של לקוחות שחזרו אחרי התיקון עם דיווחים על התנהגות לא בטיחותית.

עוד מסוגיות המשבר מפרסמת היום טויוטה לראשונה את המספרים המדויקים לריקול ברחבי העולם; בשל התקלה בדוושת התאוצה ה"דביקה" קראה טויוטה ל-4,437,000 כלי-רכב בעולם, מתוכם 1,687,000 באירופה. 53,000 מדגמי הפריוס באירופה נקראו לתיקון מערכת הבלימה מתוך 437,000 בעולם, ובעקבות התקלה המערבת את השטיחונים ואת דוושת התאוצה ביחד לכאורה, קראה טויוטה ל-5,575,000 כלי-רכב בצפון ארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully