וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של AMG: חזק יותר, נקי יותר

10.3.2010 / 8:52

מרצדס השיקה סדרה חדשה למנועי חטיבת AMG. פרק ראשון מדבר על 5.5 ל' V8 טורבו במקום היחידה הנוכחית

למרות גודש במוצרים אקולוגיים מסרסי הנאה ברקע, מנחם לדעת שמרצדס עדיין מכתיבה קווים ברורים מאוד באגף הספורטיביות. על פי הודעה רשמית חטיבת השרירים המיתולוגית של דיימלר תשיק שורה משודרגת לגמרי של טכנולוגיות עבור סדרות מנועי ה-AMG של היצרנית הגרמניה. המידע העיקרי רומז כי תהיינה היחידות מופחתות בנפחן וכי תצרוכת הדלק תהיה בגבולות הסביר לכאורה, אולם אלה לא יבואו (חלילה) על חשבון הביצועים.

המנוע המוביל של AMG יהיה V8 בנזין בנפח כולל של 5.5 ל' (במקום 6.2 ל' כיום) בטכנולוגיית הזרקה ישירה כשמעליו שני מגדשי טורבו מוגדלים (בי-טורבו). ההספק הוא עד 571 כ"ס (525-457 כיום) ב-5,500 סל"ד והמומנט ינוע בין 90 ל-92 קג"מ בין 2,000 ל-4,000 סל"ד. התמסורת תהה כפולת מצמד בטכנולוגית DCT בעלת שבעה יחסי העברה מצוידת במצמד משופר, וזאת דוחפת ב-AMG להאיץ אל 100 קמ"ש ב-4.4 שניות, כאשר המהירות המרבית תעמוד על 300 קמ"ש ויותר.

צריכת הדלק הנחשבת נושא קצת כאוב במסגרות ה-AMG, זוכה למגוון עדכונים כדי להרחיק את המשתמשים מהטיפה השחורה והמינוסים בארנק. על פי המתכונת המעודכנת תתנקז הצריכה לכיוון ה-8 ק"מ לליטר תודות לשימוש במגנוני וויסות לצמצום צריכת משאבים, אגב השתלת מנגנון 'עצור וסע' המדומם את המכונית הן בזמן עמידה ממושך וגם בפקקים מייגעים.

דיימלר מקווה להטמיע את המערכות בכל סדרות ה-AMG עד שנת 2015, כשיעדיה העיקריים הוזלת הדגמים בשיעור קל, הפחתת תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים (עמידה בתקני האיחוד האירופי). סנונית ראשונה צפויה להיות ה-S63 AMG, אליה תחבורנה מאוחר יותר כל שאר בנות-ביתה לחטיבה.

מבחן למרצדס c63 amg. ניר בן טובים
יש מקום לעוד מומנט?/ניר בן טובים

.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully