וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסטאנג: סוס על סטרואידים

16.3.2010 / 8:59

סדנת 'גייגר' קוראת תיגר על המוסטאנג שלבי GT500 וסוחטת מקרביה מאות כ"ס נוספים. מי ירכב על סוסי הפוני הפראים האלה?

סדנת הרכב הגרמנית של קרל גייגר הסתערה על הפורד מוסטאנג GT500 של קרול שלבי כדי לחולל (אולי) את המוסטאנג המשופרת ביותר עד כה. במסגרת מסכת עדכונים מקיפה שלא הותירה בורג גלמוד במקומו בתא המנוע, הצליחה הסדנה לייצר מכונית מעוצבת בסממנים אישיים ובאמצעותה לאיים על כל מכונית 'על' סדרתית. מהיכן הבטחון השופע? מ-220 המיילים לשעה (350 קמ"ש) שהיא מכסה בישורת ארוכה תוך הפצת סאונד משבש תדרים.

בחזית הדוהרת שוכנת יחידת הבנזין המרגשת של פורד-שלבי ולה נפח של 5.4 ל' ושמונה צילינדרים. על מנת למצות את הפוטנציאל במנוע לא ניתן היה להסתפק בטכנולוגיה הבסיסית של שלבי, ועל כן השתילה הסדנה הגרמנית מגדש 'על' עצמאי בגיבוי שדרוגים למערכות השסתומים, היניקה, לועות המפלט ומנגנונים לצינון הצינורות ומעברי השמנים.

שדרוג מתבקש בתכונת ניהול המנוע לא נחסך כדי לשחרר את הרסן במלואו, כך שההספק המצטבר של המוסטאנג מוזנק מ-550 ל-805 כ"ס. גל המומנט נוסק ללא הגבלות מ-71.8 קג"מ ל-95.7 קג"מ. המספרים על הכביש מלמדים על מיאוץ ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד, זאת תודות לשינוי נוסף ביחסי העברה בתיבת ההילוכים, אגב חיזוק מכלולי התמסורת, המתלים והבלמים לעמידה בעומסים הכבירים.

העלות לחבילת השיפורים הדו-שלבית של גייגר נאמדת בין 30 ל-50 אלף יורו לפני מסים (לא כולל המכונית כמובן), מותנה בסוג האביזרים ותוכן השיפורים הנלווה. אל תצפו משלבי לתגובה רשמית - 500 ומשהו סייחים הם די והותר עבורו. מי שכן עשויות להגיב הן סדנאות אחרות שמעדיפות להרביע סוסים אמריקניים.

פורד מוסטאנג gt500 שלבי מסדנת גייגר. אתר יצרן
פורד מוסטאנג gt500 שלבי מסדנת גייגר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully